کد خبر 918275
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
زیردریایی فاتح

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که زیر دریایی فاتح پس از پیوستن به نیروی دریایی در دریای عمان به اجرای ماموریت خواهد پرداخت.

به گزارش مشرق، امیر دریادار حمزه علی کاویانی اظهارداشت: این زیر دریایی در حال طی کردن مراحل نهایی برای الحاق به ناوگان نیروی دریایی است.وی اظهارامیدواری کرد که این زیر دریایی تا پایان سال به ناوگان نیروی دریایی ارتش اضافه شود.معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: فاتح نخستین زیر دریایی نیمه سنگین ساخته شده در کشور محسوب می شود. دریادار کاویانی افزود: این زیر دریایی نسل جدیدی از زیر دریایی های ایران است که متناسب با تهدیدات و نیاز عملیاتی نیروی دریایی ارتش تولید شد.

بیشتر بخوانیم:

توانایی رهگیری همزمان 10 هدف توسط غدیر

بر اساس اعلام وی زیر دریایی فاتح پس از پیوستن به نیروی دریایی در دریای عمان به اجرای ماموریت خواهد پرداخت.معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش درباره توانایی پرتاب موشک توسط زیر دریایی فاتح گفت: اقداماتی در این زمینه نیز انجام داده ایم که به زودی رسانه ای خواهد شد.فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره قابلیت های این زیردریایی گفته است که تمام فناوری‌های این زیر دریایی پیشرفته ساخت وزارت دفاع و کاملا بومی هستند.امیر دریادار حسین خانزادی چندی پیش با بیان اینکه زیر دریایی فاتح آخرین آزمایش‌های دریایی خود را طی می‌کند، گفته بود: زیر دریایی فاتح با توجه به تکنولوژی‌های به پیشرفته و بومی که در آن به کار رفته است پس از رونمایی دشمنان را غافلگیر خواهد کرد.وی یادآور شد: بعد از زیردریایی فاتح، در حال ساخت زیردریایی فاتح 2 و فاتح 3 هستیم و به امید خدا کار ساخت زیردریایی سنگین تری را در دستور کار قرار داریم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    10 0
    چه خبر خوبی
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    10 0
    چه خبر خوبی توی جمله ی آخر خوندم. اینکه کار ساخت فاتح 2 و 3 شروع شده. حتی اگر ساخت فاتح 2 و 3 حداقل 4 سال دیگه هم طول بکشه همینکه کار ساخت شروع شده خبر خیلی خوبی هست. و ان شا الله پروژه زیر دریایی سنگین که فکر کنم اسمش پروژه بعثت بود هم شروع بشه که خبر بسیار عالی ای خواهد بود.
  • پیمان IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    6 0
    الحمدالله رب العالمین....آفرین بر مهندسان ایرانی
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    4 0
    افرین
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
    1 8
    خخخخ تا پایان سال! تا پایان قرن بعدی هم راه نمی رود
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
    1 0
    از سردار امیر خانزادی خواهش میکنم سعی کنند از سامانهء پدافند هوائی باور ۳۷۳ هم در ناو ها و ناو شکن ها استفاده نمایند !
    • مسعود US ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
      0 0
      سردار نیستند ایشون برادر من عنوان سرداری برای سپاه و نیروی انتظامی است و عنوان امیر دریادار یا امیر سرتیپ برای ارتش می باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس