کد خبر 918073
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
نهمین جلسه رسیدگی به اتهامات حمید باقری درمنی

حکم اعدام محمد باقر درمنی اخلالگر بزرگ بازار و اقتصاد کشور صادر شد. این سومین حکم، پس از اعدام وحید مظلومین و محمد سالم است.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود درباره صدور حکم اعدام یک اخلالگر ارزی نوشت:

حکم اعدام حمید باقری درمنی اخلالگر بزرگ بازار و اقتصاد کشور صادر شد. این سومین حکم، پس از اعدام وحید مظلومین و محمد سالم است.

شنیدن خبر محاکمه و مجازات مفسدان و اخلالگران بزرگ اقتصادی که خون مردم را به شیشه کرده و موجب آسیب های اساسی به زندگی عامه مردم شده اند، از یکسو امید بخش است و از سوی دیگر، انتظار آفرین.

بیشتر بخوانید:

حکم اعدام حمید باقری درمنی در دیوان عالی کشور تأیید شد

از یک طرف مردم محروم و رنج کشده در اثر خباثت مفسدان اقتصادی را خوشحال می کند اما از جانب دیگر، این انتظار به حق را ایجاد می کند که دستگاه قضایی در تکمیل اقدام ضروری خود، سراغ تمام مدیرانی برود که با قصور یا تقصیر، کوتاهی و سوء مدیریت و بی تفاوتی یا خیانت و زد و بند، برای اخلالگران و مفسدان اقتصادی در بازار سکه و ارز و خودرو و مسکن و مایحتاج عمومی، فرصت زراندوزی و اختلال در معیشت عمومی را پیدا می کنند.

بدون این اقدام مکمل، اقدام درست قوه قضائیه ابتر خواهد ماند. و البته شبیه همین تکلیف، بر دوش نمایندگان مجلس سنگینی می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    2 0
    خوب جای سوال اینجاست که اموال این افراد که خیلی هم زیاد هست بعد از بازداشت وضبط اموال به حساب چه کسانی میرود؟؟؟؟ شاید اگر به مردم و نیازمندان واقعی برسد وضع بهتر از میشد
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    3 0
    برای مردم این سوال مطرح هست که چرا حکم مدیر عامل موسسه ثامن که این همه مردم تو شعباتشون تجمع کردند و امنیت ملی کشور به خطر افتاد انقدر سبک بود.اگر سلطان سکه حکمش اعدام بود حکم مدیر ثامن با اون همه تخلف چرا شد 15سال
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    0 0
    اعدام شدن یا نشدن ایا پراید را 20 تومن و 7 تومن و پنیر کاله و پگاه که 1000 به 2300 رسید را کاهش میدهد؟
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      0 0
      چقدر حرف میزنی اینو از دولت منتخب بپرس
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    2 0
    سه نفر اصلا حقیقت ماجرا نیست حداقل باید سیصد نفر اعدام بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس