محسنی اژه ای

سخنگوی قوه قضاییه گفت: یک کارخانه و ۲۱ شرکت تولیدی در شمال کشور و یک کارخانه هم در جنوب کشور مشکلاتی داشتند که برای احیای آن‌ها هم تلاش شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه صدو‌سی‌وچهارمین نشست خبری خود  در رابطه با برخی از بنگاه ها که دچار مشکل شده اند گفت: تلاش شد تا با هماهنگی های انجام شده ۲۱ کارخانه در شمال غرب کشور مشکلاتشان برطرف شد و از تعطیلی در امان ماندند و برخی از اینها هم احیا شدند.

بیشتر بخوانید:

حکم اعدام حمید باقری درمنی تأیید شد

اعلام اسامی تعدادی از محکومان اقتصادی +جزئیات

وی افزود: سه کارخانه در استان مرکزی مشکلاتی داشتند اما با هماهنگی های انجام شده بخش قابل توجه مشکلات حل شد. یک کارخانه و ۲۱ شرکت تولیدی در شمال کشور بودند و یک کارخانه هم در جنوب کشور بود که برای احیای این ها هم تلاش شد و خدا رو شکر اقدامات خوبی انجام شد.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه اذعان کرد: سه کارخانه و ۳۲ شرکت صنعتی در تهران مشکلاتی داشتند و ۲ کارخانه و ۳۰ واحد تولیدی در غرب کشور بودند، در طول یک ماه ۳۶ کیفرخواست هم برای افراد مختلف صادر شده است که در دادگاه های ویژه مورد رسیدگی قرار میگیرد.

وی ادامه داد: در تهران ۴ شعبه و در شیراز بندرعباس هر کدام یک شعبه وجود دارد، بعضی می گویند تعداد محدودی وکیل معرفی شده اند و اینها تعدادشان ۱۴۹۰ نفر است که می توانند در دادگاه های ویژه حضور داشته باشند.

اژه ای بیان داشت: در تهران ۶۳ مورد وکیل معرفی شده اند و گفته اند که  اگر بیشتر هم نیاز هست تقاضا بدهند تا معرفی شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس