صنعت نفت

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل سایپا در ۱۲۰ دقیقه شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد تا شاگردان علی دایی به نیمه نهایی صعود کنند.

به گزارش مشرق، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۳۰ ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم سایپا رفت که  بازی در ۹۰ دقیقه وقت قانونی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود اما در وقت های اضافه تیم سایپا ۲ گل دیگر زد تا ۳ بر یک پیروز شود و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

ببینید

 دو تیم جمعه آینده نیز در هفته پانزدهم لیگ برتر بازهم در آبادان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. مهدی ترابی بازیکنی که قرار است در نیم فصل دوم به پرسپولیس برود دو گل برای تیمش در این بازی زد.

سایپا پیش از این دیدار تیم استقلال را هم در جام حذفی شکست داده بود. سایپا در این بازی با یک بازگشت طلایی توانست بازی باخته را به سود خود تمام کند و به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی برسد.

داور: محمدرضا اکبریان 

کمک داوران:رضا سخندان – حمید سبحانی

کارت زرد: عقیل کعبی، اکبر ایمانی، میلاد جهانی، وفا هخامنش ( نفت آبادان) آرش رضا وند، معین عباسیان، امین حاج محمدی ( سایپا)

کارت قرمز:-

گل: جاسم کرار( دقیقه ۷۷) برای نفت آبادان، مهدی ترابی دقایق ۸۴ و ۹۷)، آرش رضاوند( دقیقه ۱۰۴)  برای سایپا

اتفاقات مهم بازی:

علی دایی در یکی دو صحنه به داور مسابقه معترض شد. 

نفت آبادان در نیمه اول یکی دو موقعیت گلزنی به دست آورد.

در ۵ دقیقه آخر مسابقه تیم سایپا دو ضربه کاشته پشت محوطه جریمه نفت به دست آورد که حاصلی برای این تیم نداشت.

در دقیقه ۵۷ علیاری بازیکن سایپا روی جاسم کرار مرتکب خطای پنالتی شد که این ضربه پنالتی را کرار زد اما منادی دروازه بان تیم سایپا به خوبی ضربه را مهار کرد.

گل صنعت نفت در دقیقه ۷۷: شوت بازیکن نفت را دروازه بان سایپا دفع کرد و توپ برگشتی را بازیکن دیگر نفت شوت کرد که توپ به تیرک دروازه خورد و در نهایت شوت جاسم کرار از داخل محوطه جریمه گل صنعت نفت را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۱مدافعان تیم نفت توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند.

گل مساوی سایپا دقیقه ۸۴: مهدی ترابی از روی ضربه کاشته به زیبایی دروازه تیم صنعت نفت آبادان را باز کرد تا تیمش در ۹۰ دقیقه بازنده نشود.

وقت اضافه:

گل دوم سایپا دقیقه ۹۷: مهدی ترابی با یک شوت از راه دور گل دوم نارنجی پوشان تهرانی را به ثمر رساند. ترابی نیم فصل دوم به پرسپولیس خواهد رفت و با این دو گلی که برای سایپا زد خاطره‌ای خوش از خودش در این تیم بر جا گذاشت.

در دقیقه ۹۹ علی دایی به شدت به داور معترض شد و معتقد بود که داور پنالتی تیمش را نگرفته است. دایی در این لحظه بر سرخود می‌زد! 

پنالتی سایپا دقیقه ۱۰۴: آرش رضاوند پنالتی تیمش را تبدل به گل سوم نارنجی پوشان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس