کد خبر 917387
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
موسوی لارگانی

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان نسبت به سخنان معاون رئیس جمهور واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، نمایندگان استان اصفهان چهارشنبه گذشته در حرکتی جمعی استعفای خود را از نمایندگی مجلس اعلام کردند. این نمایندگان در نامه استعفای خود 2 دلیل مرتبط با آب را برشمرده و عنوان کردند که دولت به تعهدات و وعده‌های خود پیرامون حل مشکل آب استان اصفهان عمل نکرده است.


اما محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست خبری بودجه 98 با کنایه نسبت به استعفای جمعی نمایندگان اصفهان صحبت کرد و گفت: مجلس می‌تواند بگوید منابعی که ایجاد کردید کم است، بنابراین هیچ نماینده‌ای نمی‌تواند بگوید که چون در لایحه بودجه چنین چیزی دیده نشده استعفا می‌دهم! چند روز دیگر هر آنچه ما در بودجه ندیدیم را می‌توانند ببینند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس در نشست فعالان مجازی استان نسبت به این کنایه واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

شرمنده نوبخت شدیم!

واکنش سخنگوی هیات رئیسه مجلس به اظهارات نوبخت

نوبخت: بودجه یارانه نقدی سال آینده ۱۴۲هزار میلیارد تومان پیشنهاد شد/ لایحه بودجه تقدیم مجلس شد



حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی گفت: کسی که خود چندین دوره در مجلس حضور داشته استعفای نمایندگان را زیرسئوال برده است.

وی افزود: در چند ماه گذشته هم نمایندگان در حضور یکی از وزرا در استانداری اعلام کردند که چون وعده‌ای که رئیس‌جمهور در دو دوره در اصفهان به مردم داده محقق نشده است از نمایندگانی مجلس استعفا می‌دهند. استعفای ما شانتاژ خبری نیست و معتقدیم که نسبت به استان اصفهان بی‌مهری صورت گرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • حسن IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    26 17
    اصفهانی ها که آب لرستان و چهارمحال و خوزستان را دزدیدند و صرف فولاد و ذوب آهن و باغات کردن. دیگه چی میخوان؟؟ اتفاقا سیاسیون اصفهان خوب بلدن شانتاژ کنن. چرا؟ نمونش اینه که به همان دلیل برداشت آب از سرمنشا رودهای استانهای صاحب منابع آب، دقیقا در برخی مناطق چهارمحال آب نیست. و در خوزستان هم که بعلت کم شدن منابع رودخانه ها گرد و خاک به یک معضل اساسی تبدیل شده.... اونوقتی که ذوب آهن و فولاد و دیگر صنایع آب بر رو که پولش از نفت خوزستان بود در استان خودتون راه اندازی کردید باید فکر کم آبی را هم میکردید.
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
      11 15
      با هوچی گری می خوان حق استان های دیگه را ببرن... جالبه از حق آبه هم صحبت می کنن!!!!! تمام آب زاینده رود یک سوم آبی که به اصفهان میره هم نمیشه، بقیش از تونل ۱و۲و۳ و از حق آبه ی چهارمحال و خوزستانه....... بعد با جنگ زرگری با یزدی ها می خوان با طرح بهشت آباد کارون را کامل خشک کنن...
    • اسفندیاری IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
      2 2
      کارون هیچ آبی از خودش نداره. ۷۵ درصدش از چهارمحاله، ۲۵ درصد بقیش از سمیرم و فریدن اصفهان. شلوغش نکنید. آب فولادها هم از بازیافت تامین میشه. ان شاءالله به زودی دیگه آبی از رودخانه ماربر به کارون نخواهد ریخت تا معنای کویر را بفهمی.
    • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
      2 0
      منابع آب متعلق به رود خانه است نه سرچشمه
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    24 11
    صنایع آب بر را با زد وبند به استان کویری اصفهان برده اند حالا انتظار دارند آب بقیه استانها را برای این صنایع و کشاورزی در کویر بدزدند و استانهای دیگر را نابور کنند
  • علی IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    13 11
    آبی که دولت به اصفهان آورده و صنایع فولاد ارزانی شما، فقط زاینده رود را پس بدهید. تفرقه افکنی هم نکنید دزد آنهایی هستند که با اعمال نفوذ و رانت آب زاینده رود را غارت کرده اند.
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    2 1
    به به به این کارشناسان آگه این طوری که نوشته اند باشه این افراد که با برنامه غلط منابع آب را هدر دادند در مقابل تمام نسل های ایرانی باید پاسخگو باشند و توان پس بدهند.
  • علی IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    2 1
    طرح اولیه فولاد مبارکه سپاهان قرار بود در بندرعباس ساخته بشه تا از آب دریا برای آن استفاده کنند در اصفهان ساختند و آب شیرین را صرف آن میکنند
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    0 0
    تنها کشوری در دنیا هستیم که استعفا با سیاه بازی هم معنی است و اصولا وجود ندارد.
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    0 0
    به نظرم اصفهان بابد سرچشمه های کارون رو از استان خودش به سمت داخل استان منحرف کنه تا اون دوست عزیز بفهمه که آب کارون از کجا میاد؟
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    0 0
    وای بر مشرق که به دعوای بین استانها دامن می زند اما از درج نظرات روشنگر خودداری می کند.
  • علی IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    0 0
    مهم این است که قبلا هیچ آبی از طریق لوله به یزد و رفسنجان نمی رفته همه این مشکلات بخاطر رییس جمهور های قبلی است و زاینده رود همیشه جریان داشته ولی الان خشکه
  • علی IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    0 0
    ذوب آهن و فولاد از 50 سال پیش تو اصفهان بوده زاینده رود هم جاری همه مشکلات از زمان انتقال اب به یزد و رفسنجان (حدود 15 - 20 سال پیش )شروع شد
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    0 0
    تمام اب کارون از سرچشمه های شهرکرد واصفهانه تا باچشم خودم ندیم باور نکردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس