کد خبر 917333
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱

به گزارش مشرق، یک فعال رسانه ای طی توییتی درباره حمله تروریستی صبح روز پنجشنبه به بندرچابهار و پردرآمدترین راه دریایی منطقه، نوشت:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    4 0
    جراتش راکسانی زادندکه دشمن رابوسه دادند .
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
      1 0
      اوففففف باریکلاااا
  • حامد IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    5 0
    این اتفاق فقط نشان داد دستگاه امنیتی ضعیف است. نگوییم در سیستان و بلوچستان بود چون در پایتخت و درون مجلس حادثه ی تروریستی بزرگ تر از این هم رخ داد. مشرق نیوز. می دونم انتقاد از وزارت اطلاعات خطرناک است. اما اگر اندکی ترس را کنار بگذاریم می توانیم حق را بگوییم که امروز وزارت اطلاعات به شدت در انفعال و ضعف قرار گرفته است. به چند دلیل . یک وزیر اطلاعات اطلاعای از مسائل امنیتی و اطلاعاتی ندارد خودش این رو گفته. دوم این که جناب روحانی وزارت اطلاعات رو در حد یک نهاد اطلاعاتی برای پیشبرد اهداف سیاسی خودش استفاده می کند. سوم نگاه ساده انگارانه نسبت به مقوله امنیتی که در آن ادعا می کنند با پیشرفت یک شهر امنیت هم می آید، با روبوسی با امثال مولوی عبد الحمید امنیت ایجاد می شود، با سخنرانی و حرف ها و ژست های سیاسی امنیت خود به خود می آید و ... . امنیت در دوره روحانی به شدت کاهش یافته است. آتش سوزی های عمدی در صنایعت نفت و پتروشیمی و مساجد و حسینیه ها، حمله به رژه و مجلس و مراکز پلیس، ربودن دسته جمعی مرزبان ها و ...
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    3 0
    قطعا اول پاکستان و بعدا امارات و بعدا عربستان .پاکستان از روابط نزدیک هند ناخشنوده
  • GB ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    0 0
    مشکلی نیست .حساب نکردند که اونها هم بندر دارند ....البته ممکنه دشمنان دوستی ایران و پاکستان برای ایجاد اختلاف یکی به ایران بزنند و یکی به پاکستان .احتمالا بزودی امارات همین بلا را سر پاکستان میاره و بعد هم هند و مثلث اختلاف پاکستان و هند و ایران را تشکیل میده .باید حواسمون را جمع کنیم .البته اگر پاکستانیها و یا هندیها و یا افغانها این کار را کرده باشند دودش به چشم دولت خودشون میره .چون اگر بندر ایران و هند و پاکستان با هم پیشرفت کنند تبدیل به مرکز اقتصادی دنیا میشوند و مبادلات بین اونها و صادرات و دادو ستد اونها سودهای کلان برای هر سه دولت داره .ولی خرابکاری فقط وقت تلف کنی و اتلاف انژی هست . البته نظر من بیشتر روی امارات و عربستان هست .متلسفانه امارات تبدیل به یک غده چرکی خطرناک شده که بد در حال خرابکاری و ایجاد اختلاف هست .تمام مشکلات کنونی هند و ایران و پاکستان و افغانستان و تاجیکستان و ترکیه و عراق و سوریه و قطر و یمن لبنان و مصر و روسیه و حتی چین و اردن ( یار و یاورشون ) یک سرش به امارات و عربستان ختم میشه .باید این دو را محکوم کرد و به محکمه قضایی برای تحریم کشاند .( تحریم اسلحه و ماهواره و هوا فضا و هسته ای و هواپیما و بانکی و فروش نفت و گاز و .... )

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس