کد خبر 917323
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
ترافیک

دستیار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به برنامه ریزی نمایندگان مجلس برای ورود خودروهایشان به خطوط ویژه اتوبوس گفت: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با این طرح کاملا مخالف است.

به گزارش مشرق، سیدمحمدمهدی شریفی دستیار ویژه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که آیا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از طرح نمایندگان مجلس در خصوص ورود خودروهای نمایندگان مجلس به خطوط ویژه اطلاع دارد یا خیر؟ اظهار کرد: در این خصوص ما هیچ اطلاعی نداریم و در واقع خبر را از فضای مجازی مطلع شدیم.

ببینید

فیلم/ «هفت‌تیر» دوباره میدان می‌شود

وی تصریح کرد: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با این گونه کارها مخالف بوده و قطعا در مقابل این تصمیم خواهیم ایستاد و این در حالی است که حدود ۴ سال پیش نیز مجوزهایی برای معاون‌های وزرا برای حضور در خطوط ویژه داده شده بود و آن‌ها تواسته بودند چراغ‌های گردون را اخذ کنند.

دستیار ویژه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: معاونت حمل و نقل و ترافیک و شخص آقای پورسیدآقایی صدرصد با این طرح نمایندگان مجلس مخالف است و اجازه اجرایی شدن آن را هم نمی‌دهیم.

شریفی افزود: تا این لحظه نیز هیچ نامه‌ای از سوی مجلس برای موضوع اشاره شده به معانت حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران ارسال نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    20 0
    آقا ما مجلس نداشته باشیم چه اتفاقی میافته؟
    • US ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      3 0
      در عرض چند سال تبدیل به یکی از قدرتمندترین کشور های جهان میشیم
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    3 0
    فعلا که هر ماشینی که شیشه دودی داره و یه ال ای دی چسبونده به ماشین تو خط ویژه تردد میکنه
  • جواد IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    2 0
    هیچ اتفاقی نمیافتد جز: ۱-دیگر خبری از قوانین دست و پاگیر خلق الساعه نیست ۲-هزاران میلیارد بودجه اضافه میماند و صرف آبادانی کشور میشود ۳-هر چهار سال بکبار تو شهرها نفاق و دو دیتگی پیش نمیاید و حق ناحق نمیشود و مخارج آنچنانی نمیشود ۴-کشور از توصیه نامه های مجبوری خلاص میشود و رانت به حداقل میرسد ۵-رییس و روسای ادارت بصورت عادلانه انتخاب میشوند و شایسته سالاری اتفاق می افتد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس