کد خبر 917040
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
ابراهیم جوادی

پیشکسوت کشتی ایران با انتقاد شدید از صحبت‌های رییس فدراسیون تیراندازی گفت: افتخارات کشتی کجا و تیراندازی کجا؟ تیراندازی با این همه هزینه چه افتخاری برای ورزش ایران بدست آورده است.

به گزارش مشرق، ابراهیم جوادی درباره اظهارات عجیب علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که صبح امروز(چهارشنبه) در جمع خبرنگاران گفته بود"تیراندازی مثل کشتی نیست که فقط یک دوبنده بخواهد بلکه هر تیرانداز روزانه ۵۰۰ هزار تومان هزینه داد" اظهار کرد: دادگر اشتباه کرده این حرف را زده است. افتخارات کشتی کجا و تیراندازی کجا؟ کشتی‌گیر سال‌ها زحمت می‌کشد و عرق می‌ریزد و زجر می‌کشد تا برای کشور افتخارآفرینی کند حتی جانش را فدا می‌کند. برادر ۱۸ ساله من بر روی تشک کشتی قطع نخاع شد و جانش را از دست داد، آنوقت او چطور چنین حرفی را می‌زند؟

بیشتر بخوانید:

دادگر: تیراندازی کشتی نیست که فقط دوبنده بخواهد!

پیشکسوت نامدار کشتی ایران افزود: مگر هر کس یک دوبنده تنش کند می‌شود کشتی گیر؟ این‌ها طاقت نمی‌آورند تمرینات کشتی را حتی تماشا کنند چه برسد به اینکه از پس آن بربیایند. ما هم می‌توانیم بگوییم "ورزشکار تیراندازی یک تفنگ دستش می‌گیرد و تیر در می‌کند، اینکه کاری ندارد".این چه حرفی است که او زده است؟ مگر ورزشکار تو چکار می کند که روزی ۵۰۰ هزار تومان هزینه دارد؟ اصلا با این هزینه‌ها مگر افتخاری هم در المپیک کسب کرده‌اند؟

دارنده ۴ مدال طلای جهان و برنز المپیک خاطرنشان کرد: مسئولان ورزشی باید حرمت‌ها را حفظ کنند. ما هیچوقت قصد حرمت شکنی نداریم اما این صحبت‌ها باعث اختلاف و حاشیه می‌شود. کشتی این همه افتخار کسب می‌کند. تیرانداز با روزی ۵۰۰ هزار تومان کدامیک از این افتخارات را می‌تواند بدست بیاورد؟

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس