کد خبر 917029
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
برانکو

سرمربی تیم پرسپولیس برای دومین بار پیاپی به عملکرد داوران بازی تیمش مقابل ذوب آهن اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، امروز پرسپولیس موفق شد در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برابر ذوب آهن اصفهان با یک گل به برتری برسد.

به جز تک گل شجاع خلیل زاده، اتفاق دیگری که از نکات برجسته بازی امروز بود، اعتراضات پرسپولیسی ها به عملکرد داور بود. بازیکنان این تیم در چند صحنه به عملکرد سید علی انتقاد داشتند. این مسئله تا حدی شدت پیدا کرد که برانکو هم عصبانی شد و پس از پایان نیمه اول به سمت داور بازی رفت و برخورد تندی با او داشت.


سلسله اعتراضات سرمربی پرسپولیس در طول بازی هم متوقف نشد و نزدیک ترین فرد به او یعنی وحید کاظمی (داور چهارم) از فاصله چند متری برافروختگی این مربی را به وضوح می دید.

برانکو در نشست خبری پس از بازی ضمن کنایه زدن به داوری های حریف بعدی اش یعنی سپاهان، جمله عجیبی را به زبان آورد که کمتر از او شنیده بودیم. او گفت اگر نمی خواهید ما قهرمان شویم، به ما اعلام کنید. هرچند برای این امر تلاش می کنید، اما ما باز هم قهرمان لیگ می شویم.

بیشتر بخوانید:

برانکو: نامه بنویسند که حق ندارید قهرمان شوید/چرا ما را احمق فرض می‌کنید؟

اتفاقات امروز و لحن تند سرمربی پرسپولیس هرچند کمتر از او دیده شده، اما وقتی پای اسم ذوب آهن وسط باشد، بی سابقه هم نیست. دقیقا رویارویی قبلی دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن نیز چنین شرایطی را به همراه داشت. اوضاع در آن روزها خیلی متفاوت بود و پرسپولیس بعد از قطعی شدن قهرمانی اش به مصاف ذوبی رفته بود که نیاز به برد برای آسیایی شدن داشت. در این بازی پرسپولیس پیش افتاد اما تیم میزبان موفق شد با دو گل قهرمان لیگ را شکست دهد.

برانکو در این بازی با عصبانیت زیادی در منطقه فنی کنار خط طولی زمین به داوری اعتراض کرد. پس از بازی و در شرایطی که سرخ ها به شدت نسبت به عملکرد حسین زرگر اعتراض داشتند، ایوانکوویچ در نشست خبری حاضر نشد.

پرسپولیسی ها در آن بازی معتقد بودند که سازنده گل های ذوب باید از بازی اخراج می شد و یک پنالتی هم از سوی زرگر برای آنها اعلام نشده بود.

پس از این ماجراها و غیبت در کنفرانس، برانکو روز بعد در جریان تمرین تیمش پاسخگوی خبرنگاران شد. جمله ای که در این گفت و گو از زبان پروفسور شنیده شد، بازخوردهای زیادی داشت و حاشیه های مختلفی را ایجاد کرد. حتی همین چند روز پیش هم این صحبت او مورد طعنه کارلوس کی روش قرار گرفت. سرمربی کروات پرسپولیس آن روز گفت: «نمی خواستم به آن سیرک مشروعیت بدهم، برای همین در نشست حاضر نشدم.»

حالا بعد از 7 ماه که از آن روز جنجالی ورزشگاه فولادشهر می گذرد، دقیقا بازی بعدیِ تیم های پرسپولیس و ذوب آهن روندی داشت که باز هم کادر فنی پرسپولیس به داوری آن معترض شدند. این بار هم جملات خاص از سرمربی و احتمالا پیامدها و حاشیه هایی که باید در آینده منتظر آن باشیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس