image.jpeg

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با پهپادهای قاصف۱ مراکز تجمع فرماندهان ارشد میدانی نیروهای اشغالگر تحت فرماندهی سعودی را هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله از چند روز قبل عملیاتی را در بخش «المتون» در جنوب غرب استان الجوف آغاز کردند و خبرها حاکیست پیشروی ها در این محور همچنان ادامه دارد.

نیروهای یمنی در جدیدترین عملیات غافلگیرانه در بخش «المتون» با پشتیبانی یگان های موشکی و توپخانه ای موفق شدند چند منطقه و ایستگاه دفاعی را بازپس بگیرند و دهها تن از نیروهای مزدور سعودی را کشته و زخمی کنند.

بیشتر بخوانید:

در محورهای شمالی و شرقی استان البیضاء یمن چه می‌گذرد؟/ در هم کوبیده شدن مواضع نیروهای مزدور با ۱۱۰ کشته و زخمی + نقشه میدانی و تصاویر

چند گروه دیگر از نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله، عملیات دیگری را در محور جنوبی استان الجوف در بخش «المصلوب» علیه نیروهای مزدور سعودی انجام دادند و توانستند چند بلندی و خاکریز را در این محور به کنترل درآورند؛ ۵۰ تن از نیروهای مزدور در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، نیروهای یمنی در تلاش هستند با پاکسازی کامل بخش های «المتون» و «المصلوب»، امنیت مناطق جنوب غربی استان الجوف که با استان های «صنعاء و مآرب» هم مرز هستند را به طور کامل تامین کنند.

براساس اخبار به دست آمده، نیروهای یمنی در صحرای «الاجاشر» در غرب استان الجوف هم توانستند پیشروی کنند و مناطقی را هم به کنترل دربیاورند و ضربات مهلکی را به نیروهای مزدور سعودی در این محور وارد آورند.

از بخش «خب و الشعف» در غرب استان الجوف خبر می رسد، گروه های ویژه یمنی با همکاری یگان های مهندسی موفق شدند کاروانی از نیروهای مزدور سعودی را در کمین تله های انفجاری گرفتار کنند و دو خودروی نظامی آنان را منهدم و تمامی سرنشینان به هلاکت رسیدند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: نیروهای ویژه یمنی در یک عملیات دقیق موفق شدند به مناطق اشغالی نفوذ و تجمع فرماندهان تیپ سوم پیاده نیروهای مزدور سعودی را شناسایی و اطلاعات لازم را در اختیار یگان های پهپادی قرار دهند.

برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

این منبع میدانی گفت: پهپادهای «قاصف ۱» به سرعت به پرواز درآمدند و تجمع فرماندهان نیروهای مزدور را در پایگاه شناسایی شده به شدت هدف قرار دادند و خسارت های سنگینی به آنان وارد  آوردند.

وی از تخریب بخش هایی از پایگاه میزبان فرماندهان نیروهای مزدور خبر داد و گفت: شماری از فرماندهان ارشد میدانی نیروهای مزدور به همراه محافظان خود در این عملیات به هلاکت رسیدند و  تعدادی دیگر هم زخمی شدند.

آخرین تحولات میدانی استان البیضاء

به گزارش مشرق، از شمال شرق استان البیضاء خبر می رسد، دهها تن از نیروهای مزدور سعودی، حملات گسترده ای را با پشتیبانی جنگنده ها و بالگردهای ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی علیه نیروهای یمنی در بخش «ناطع» انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی به سرعت متوجه تحرکات نیروهای مزدور سعودی شدند و پس از چند ساعت درگیری سنگین موفق شدند حملات را به طور کامل در این محور دفع کنند؛ ۳۶ تن از نیروهای مزدور در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند.

در جریان دفع حملات در بخش ناطع، خسارت های سنگینی به تجهیزات نظامی نیروهای مزدور سعودی وارد آمد؛ خبرها از بخش «قانیه» در شمال استان البیضاء حاکیست، نیروهای مزدور سعودی در این محور ضربات مهلکی را متحمل شده اند.

به گفته منابع میدانی، دهها تن از نیروهای مزدور سعودی درصدد بودند عملیاتی را در بخش «قانیه» علیه نیروهای یمنی انجام دهند اما در کمین گرفتار شدند و خسارت های سنگینی به آنان وارد آمد.

گفته شده شماری زیادی از نیروهای مزدور در این کمین کشته و زخمی شدند و تلاش آنان برای انجام عملیات ناکام ماند؛ به گزارش مشرق، عملیات نیروهای یمنی در بخش «قانیه و الصومعه» در شمال و شمال شرق استان البضاء برای بازپس گیری مناطق اشغالی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مهدی IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    61 3
    الهم صل علی محمد و آل محمد
  • ناشناس IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    28 5
    بیشتر خاک یمن دردست نیروهای ائتلاف است یمنی ها ازهمه طرف تحت محاصره هستند تنها موشک است که کارساز است .
    • ح سین IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      48 2
      ایران باید فورا" به داد برادران یمنی برسه ولی حیف که روحانی و ظریف و این مجلس بی بخار چنان نظام رو گرفتار کردن که .........
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      21 2
      بهترین راه کمک به این مظلومان استفاده از پهباد است . وقتی پهباد های ما چند هزار کیلومتر راه می روند ، بهتر است تعداد زیادی پهباد را برای حمل سلاح و دارو و کمک براشوش ارسال کنیم . البته ارسال هوایی . پهباد بصورت کنترل از راه دور است . یک سیستم کنترلی از اینجا و یک سیستم کنترلی هم روی پهباد نصب کرده تا وقتی پهباد به زمین نشست اونجا بتونند از اون استفاده کنند.
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      0 25
      داعش بیشتر از حوثی ها بر خاک یمن کنترل داره خخخخ
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      8 0
      جناب « داعش بیشتر ... » حضرموت رو با مناطق دیگه مقایسه می کنی ؟ کنایه به انسانهایی این چنینی از نظر خدا پنهان نمی ماند .
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      7 0
      جنگ در یمن بر سر آبراه استراتژیک باب المندب هست بزرگوار پس استراتژیک ترین نقاط در قسمت غربی هست که در اختیار انصارالله هست و به خاطر همین هم رسانه ها به اصطلاح ائتلاف سعودی رو به تمسخر می گیرن که با این همه خرج نتونسته کاری از پیش ببره شما فکر کن یه طرف انواع تجهیزات به روز رو داره و ثروتمندم هست و در مقابل نیروهای مردمی و مستضعف اینطور شکست بخوره
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    35 2
    سکوهای نفتی امارات وسعودی ونفتکش ها وفرودگاههای آنها باید هدف قرارگیرد
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      0 0
      خوب باید فکری برای رساندن تکنولوژی ضد زره ها به یمنی ها انجام بدهید
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    25 2
    ارتش یمن باید بسرعت تجهیز وتقویت شود وامارات وسعودی را دردریا وخشگی غافلگیر وفرودگاهها نفتکشها ومیادین نفتی آنها رامورد هدف قرار د هد
  • رک IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    34 1
    بهتراست رزمندگان یمنی باموشک مناطق داخلی عربستان را ناآرام کنند تا از فشار درگیری مرزی وخاک خودشان کاسته شود
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    8 1
    الله اکبر و سپاس خدایی که یاور مظلومان است. پادوهای آمریکا منفجر شوید. مقاومت پیروز میدان است. به اراده الهی.
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    0 14
    ديگه چيزي ب سقوطش نمونده
    • احمد IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      10 4
      چهار سال درباره یمن همین رو میگید و 8 ساله درباره سوریه. فعلا همه اونایی که می خواستن سقوط سوریه و یمن رو ببینن، سقوط کردند. أفلا تعقلون؟!
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    10 1
    با تمام وجود آرزوی محو جنگ در جهان را دارم. جنگ به مردها تنها صدمه نمیزند. جنگ به زنها به بچه های معصوم صدمه میزند. تبعات اجتماعی گسترده دارد. لعنت خدا بر جنگ افروزان آل سعود که به کودکان هم رحمی ندارند.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    1 1
    می خوام پرونده سقوط اتوبوس المپیادیها دوباره بررسی بشه ...خیلی شبیه کار تیم سعید امامی است....آلوده شدن مریم میرزاخانی در ایران هم بررسی بشه(بعنوان یکی از استعدادها که ممکنه در آینده براشون مشکل ایجاد کنه.....داستان موسی و کشتن کودکان مستعد (پسر)).....یعنی این هاشمی گندی به این مملکت زد که که 100 سال زمان نیاز داره تا درستش کرد.....
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    2 1
    این جور که شما گزارش کردی انگار یه طرف ضد ضربه است و هیچ تلفاتی نداده و طرف دیگه است که فقط داره کشته میده!
  • AE ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    8 0
    مشرق جون هرروز صبح از این خبرهای خوشحال از جبهه مقاومت منتشر کن ثواب داره اینقدر که اخبار وادادگی و بی غیرتی مسولین رو می بینیم پوسیدیم دق کردیم
  • اردبیلی ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    5 1
    مسکن مهر- یارانه-سهام عدالت-گازسوز کردن خوردروها-کارت سوخت - مسئله نان-احیاء دانشگاه فرهنگیان- رسیدگی به مناطق و روستاهای محروم و دهها طرح ملی از یادگارهای همیشگی احمدی نژاد در طول تاریخ برای ملت ایران خواهد بود.انصاف نیست این ابرمرد ایران اسلامی را بشکنیم .
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    1 1
    احمدی نژاد خودش خودرا شکست عزیزم
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    9 0
    ال سقوط عربستان
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    2 0
    اشتباهی منفی دادم
  • محمدیان IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    1 6
    کار یمن دیگه تمومه حالا شماها موشک رو هوا کنید
  • نازنین زهرا IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    1 0
    این انصاف نیست، هر روز چندنفر دراثر سوءتغذیه جان خودشون ازدست میدن، هربار که تصاویر یمن رو میبینم یک دل سیر گریه میکنم، نمیتونمم واسشون کاری بکنم جز دعا کردن. مسئولان باید یک کاری بکنند، بابا اینها آدم هستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس