سعید حجاریان

دختر صفدر حسینی که از لیست امید به مجلس راه پیدا کرد، گفته است در سال آینده تورم مهمان خانه‌های مردم خواهد بود!

سرویس سیاست مشرق -  «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

وعده حجاریان با مردم و نیروهای امنیتی برای فتنه در ۱۴۰۰

«سعید حجاریان»، فعال اصلاح‌طلب و از تئوریسین‌های جریان سیاسی خاص به تازگی در گفت‌وگو با یک سایت اینترنتی ضمن بحرانی نامیدن وضعیت کارگران، معلمان و بازنشستگان اظهار کرده است:

هر یک از این اقشار مستعد اعتراض و حضور در خیابان هستند. زیرا امروزه الگوی غارت تغییر پیدا کرده و دیگر منحصر به یک مؤسسه مالی متخلف و گران‌ فروشی لوازم کامیون‌ها نیست و عمومیت یافته است. شاید از این‌ها هم فراتر برویم و بحران دارو کشور را فرا بگیرد. به‌ نحوی که سلامتی و حیات افراد به‌شدت تحت خطر قرار بگیرد و ذیل چنین شرایطی، مهاجرت داخلی شدت بگیرد؛ یعنی توانمندها به پایتخت بیایند و پایتخت‌نشین‌ها به خارج کشور بروند.

او می‌افزاید: در شرایط «عام البلوی» امکان دارد مردم و نیروهای نظامی مقابل یکدیگر قرار بگیرند زیرا، سیاست خیابانی می‌شود. این‌ نشانه‌ها به ما می‌گویند، دورنمای روشنی نخواهیم داشت و به‌ویژه زمانیکه فصل رقابت‌های انتخاباتی فرا برسد و شکاف‌ها بیش از پیش نمایان می‌شود.[۱]

*حجاریان و دوستان اصلاح‌طلب او طی ۶ سال گذشته بارها و بارها بر نبود دورنمای روشن، بحرانی بودن شرایط کشور و شکل‌گیری شکاف در جامعه ایرانی اصرار و تأکید کرده‌اند و حتی بصورت تلویحی از سقوط نظام بواسطه این مقولات نیز سخن گفته‌اند.

در واقع، صحبت‌های بالا هیچ نکته تازه‌ای ندارد الا اینکه فرمانده‌ای که چند سال قبل فرمان لزوم حضور خیابانی مردم را صادر کرده بود [۲] حالا زمان حمله را نیز صادر کرده و از انتخابات سال ۱۴۰۰ بعنوان موعد رویارویی مردم و نیروهای نظامی سخن گفته است!

ما قضاوت درباره این وعده‌گزینی حجاریان را به عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم...

درباره اظهارات حجاریان بیشتر بخوانید:

«حجاریان» سرخورده از بی‌اعتنایی پابرهنگان؛ منتظر رویارویی کفشدارها با یگان ویژه/ ایران فرانسه نشد چون ۲۰ درصد مردمش گرسنه نیستند

بحران‌نمایی و اصرار ۶ ساله اصلاح‌طلبان در این زمینه مقوله‌ایست که خواص کشور و رسانه‌ها بایستی بیش از این درباره آن به اقتراح بپردازند.

یقینا سعید حجاریان و رسانه‌های تحت امر او باید توضیح بدهند چرا در این ۶ سال به یکباره از «و ما ادریک مالتحریم» سخن گفتند و به بزرگنمایی اثر تحریم‌ها پرداختند؟ و این در حالی بود و هست که اثر تحریم‌ها بر اقتصاد ایران هرگز بیش از ۳۰ درصد نیست.

و از طرفی این تحریم‌ها ۴۰ سال آزگار با مردم و انقلاب ایران همزاد بوده‌اند و در اعلی‌درجه نیز اِعمال می‌شده‌اند. پس چگونه است که به یکباره و ظرف ۶ سال اخیر مهم شدند؟

و یا من‌باب مثال بایستی اشاره کرد که حجاریان در حالی از چیزی به نام بحران دارو حرف می‌زند که چندی قبل نیز فردی در خبرگزاری ایلنا مدعی شد که بیمارستان‌های کشور بزودی تعطیل می‌شوند و ایران حتی برای تأمین آنتی‌بیوتیک هم مشکل دارد! [۳]

ولی باید دانست ایران اسلامی حتی در دوران جنگ تحمیلی نیز دچار قحطی نشد و بعید است که امروز که تبدیل به یک هژمون سیاسی و اقتصادی جهانی تبدیل شده و در جایگاه هجدهمین اقتصاد جهان قرار دارد؛ ‌ به این بلیّه گرفتار بیاید.

«عام‌البلوی» یا همان مستعد اغتشاش بودن جامعه ایرانی نیز واقعیت نیست بلکه اوهامی است که حجاریان قصد دارد به القای آن بپردازد.

دلیل ساده توهم بودن این ادعا نیز آنست که اساساً شرایط بحران اقتصادی و یا امنیتی در ایران وجود ندارد، کارگران و معلمان مثل تمام کشورهای دیگر دنیا با مشکلاتی مواجه هستند اما نظام اسلامی همواره در حال مرتفع‌سازی این مشکلات است و مثبتات اقتصادی کشور (نظیر شیوع پدیده بیکاری شیک!) نیز بیشتر از اشکالات اقتصادی هستند.

در پایان بایستی یادآوری کرد که ثمره ۶ سال سیاه‌نمایی و تشویق تیم حجاریان به ایجاد «سیاست خیابانی» در کشور، به اغتشاشات دیماه ۹۶ ختم شد.

اغتشاشاتی که مقایسه آن با اعتراضات این روزهای کشور فرانسه[۴] نشان می‌دهد پروژه‌های ستاد جریان سیاسی خاص مورد بی‌اعتنایی اکثریت مردم کشور قرار گرفته است و حالا این ستاد به رویارویی نظامی "کفشدارها"، پرچم‌سوزها و در یک کلام «۴ درصدی‌ها» با نظام اسلامی دل خوش کرده است. [۵]

** *

دردسر عکس دختر صفدر حسینی در یک میتینگ انتخاباتی

«فاطمه حسینی»، نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران و دختر صفدر حسینی که نام وی در پرونده حقوق‌های نجومی بر سر زبان‌ها افتاد، به تازگی در مصاحبه با ایلنا با اشاره به اینکه تورم در حال رشد است، گفت:‌ در حال حاضر قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده است (که) باید برای ترمیم این بخش تلاش کنیم.

او می‌افزاید: باید به فکر اقشار آسیب‌پذیر باشیم بخصوص اینکه در سال آینده تورم مهمان خانه‌های مردم خواهد بود و باید تلاش کنیم کسب و کار مردم با خطر کمتری رو به رو شود.[۶]

*با فرض خوشبینانه، حسینی بر خلاف همتایان اصلاح‌طلب خود قصد سیاه‌نمایی از اوضاع کشور را ندارد و فقط قصد داشته راجع به یک فرایند اقتصادی که ممکن است در سال آینده دامنگیر کشور شود، هشدار بدهد!

اما چیزی که بسیار اعجاب‌آور می‌نماید این است که هیچ ردّی از «عذرخواهی» از مردم و نظام بابت پدید آوردن وضع موجود و حتی تورم احتمالی سال آینده در کلام حسینی دیده نمی‌شود. خاصّه اینکه حسینی و علی‌الخصوص پدر او با حمایت انتخاباتی از حسن روحانی و ایفای نقش در بخشی از سیاست‌های اقتصادی کشور، نقش مهمی در پدید آمدن این مشکلات داشته‌اند.

به سخن دیگر اینکه گویا خانم حسینی عکس‌های یادگاری خود در میتینگ‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور روحانی در ایام انتخابات را از یاد برده است که اکنون اینگونه با طمطراق از مهمان بودن تورّم در خانه‌های مردم سخن می‌گوید!

"فاطمه حسینی" نفر اول از سمت راست در میتینگ انتخاباتی روحانی در ورزشگاه شیرودی - انتخابات ۹۶ (عکس از تسنیم)

اساساً در نظامات سیاسی جهان یک رسم معهود وجود دارد و آن اینکه سیاسیون حامی یک رئیس‌جمهور یا نخست‌وزیر در هنگام مشخص شدن ضعف‌ها و اشکالات اجرایی خود از مردم عذرخواهی و حتی خودکشی می‌کنند!

رسمی معهود که البته گویا در ایران وجود ندارد...

گفتنیست، پیش از حسینی، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران و فرزند مرحوم هاشمی نیز در اظهاراتی از «سونامی فقر»، «وقوع بهمن آسیب‌های اجتماعی» و «بروز موج تورمی در نیمه دوم سال که منجر به کاهش قدرت خرید مردم می‌شود» سخن گفت.[۷]

جالب آنکه در صحبت‌های محسن هاشمی هم ردّی از عذرخواهی و نقش خود و پدر مرحومش در پدید آمدن این سونامی‌ها و بهمن‌ها و تورم‌های برساخته، نبود...

***

آقای روحانی، «کارت سوخت» احمدی‌نژاد را تکرار کنید نه حرف‌هایش را!

ایسنا گزارش داد: رئیس‌جمهور روحانی عصر سه شنبه گذشته در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی سمنان طی اظهاراتی، این ۳ جمله را پیرامون قانون اساسی بیان کرده است:

_قانون اساسی دستاورد بزرگ انقلاب است، اگر به همه آن عمل شود مشکلات هم حل می‌شود.

_رئیس جمهور باید بتواند در برابر تخلف از قانون اساسی تذکر دهد.

_در مسایل بسیار مهم اقتصادی، سیاسی و اجتماعی؛ قانون اساسی مسیر همه‌پرسی از مردم را پیش رو گذاشته است. [۸]

*وبلاگ مشرق در شماره قبلی خود، اظهارات یک عضو سیاسی دفتر رئیس‌جمهور را نیز مورد آنالیز قرار داد که صحبت‌های مناقشه‌آمیزی را درباره قانون اساسی کشورمان مطرح کرده و مدعی شده بود این قانون دچار چالش شده است. [۹]

ما در همان مطلب نیز عرض کردیم گویا ستاد دولت اعتدال نیز به بیماری احمدی نژاد مبتلی شده است. بیماری مهلکی که قصد دارد با ذبح قانون اساسی، بر کم‌کاری‌ها و اشتباهات خود سرپوش بگذارد!

در اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور لازم به توضیح است که مگر امروز به همه قانون اساسی عمل نمی‌شود!؟

ضمن اینکه آیا رئیس جمهور محترم متوجه این نکته نیست که مثلا اگر در قانون اساسی به «رفراندوم» اشاره شده این مسئله نه برای بهانه دادن به دست بهانه‌جویان که صرفاً برای شرایط بن‌بست است و آنهم با رعایت پیش‌نیازهای قانونی!؟ (جالب آنکه آقای روحانی خود نیز در صحبتی اذعان کرده‌اند "اگر روزی نیاز به اجرای این اصل شد"!)

از طرفی مگر رئیس محترم صغیر هستند که نمی‌توانند از بابت تخلف از قانون اساسی تذکر بدهند؟ مگر ایشان در جریان سؤال مجلس صراحتاً و با قدرت تمام در رسانه ملی اذعان نکردند که «مجلس می‌خواهد طبق قانون عمل کند، اهلا و سهلا ما هم قبول می‌کنیم اما اگر اینطور باشد ما هم طبق قانون عمل می‌کنیم و من نیز تذکر قانون اساسی می‌دهم»؟ [۱۰]

این دلایل و گفته‌های مستند رئیس‌جمهور محترم نشان می‌دهد که در بحث قانون اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد الّا اینکه گویا بیماری سرایت یافته احمدی‌نژاد به ستاد اعتدال، می‌رود تا به مراحل حادّتری برسد. و البته فرجامی هم غیر از فرجام احمدی‌نژاد در مقابل روحانی نخواهد گشود.

***

۱_ http://mashghenow.com/?p=۷۸۴

۲_ https://www.farsnews.com/news/۱۳۹۳۱۱۲۷۰۰۱۶۰۴

۳_ mshrgh.ir/۸۹۱۴۵۰

۴_ mshrgh.ir/۹۱۴۳۹۳

۵_ mshrgh.ir/۹۱۶۵۰۳

۶_ https://tnews.ir/news/۴۷۹۷۱۲۳۱۴۵۶۴۹.html

۷_ mshrgh.ir/۸۸۴۶۰۰

۸_ https://www.isna.ir/news/۹۷۰۹۱۳۰۶۴۸۱/

۹_ mshrgh.ir/۹۱۶۵۰۵

۱۰_ https://www.isna.ir/news/۹۷۰۵۱۵۰۸۳۲۲/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 66
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    41 21
    ناخواسته ، رضایت خودتون رو از 2 بار انتخاب روحانی لو ‌ دادید.
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      71 15
      درود بر احمدی نژاد
    • RO ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      30 0
      جالبه متن اصلی لاتین سی اف تی چیز دیگر است و دولت مجلس را سرکار گذاشته است خدا رحم کند به فرزندان ما و آیندگان
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    90 10
    مگر فرجام احمدی نژاد جز روسفیدی و دعای خیر فقرا و مستضعفین جامعه است؟ احمدی نژاد در سال 89 حدود 40دلار به هر ایرانی یارانه میداد که حدود 450هزارتومن الان میشود برای یک خانواده 5نفره روستایی 200دلار یعنی بیش از 2میلیون تومان.
    • امیر IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      4 38
      چرا از سال 91 که دلار شد 4000 تومان چیزی نمیگی؟؟ چرا دلار رو از 900 تومان رسوند به 4000 تومان چیزی نمیگین؟از پراید کیلویی چند...از گوجه تو نارمک ارزونه.. از افزایش چند برابری قیمت مسکن... از بستن کارخونه ها و....... اونم با درآمدی بالغ بر 800 میلیارد دلار
    • نرگس IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      17 1
      چه حالب که یارانه رو با دلار حساب کرد ی !!!!!!! واقعا همینطوره..
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      18 2
      اقای امیر قیمت گوجه در نارمک منظور به نمایندگان مجلس بود که در سعادت اباد و فرمانیه و نیاوران زندگی می کردند
    • AE ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      25 2
      احمدی نژاد هر چه بود شرف داشت
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    19 44
    چرا سايت مشرق نيوز اينقدر انرژي منفي مي دهد ؟
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      45 11
      اصلاحطلب یعنی خائن به این مرز و بوم! از اسرائیلی حمایت میکنن که نیاکان این کشور رو به سخره گرفتن و می گیرن و برای کشتن نژاد ایرانی هرسال جشن پوریم میگیرن!! از آمریکایی که حمایت می کنند که هواپیمای مسافربری که کودکانی داخلش بودن رو زدن و حتی عذرخواهی که نکردن هیچ واسه خودشون مدال هم دادن یعدش یه توجیحات خاک بر سری ای میارن که این کار ناو وینستو توجیح کنن!! خاک برسر بی غیرتتون؛ تف به شرف نداشتتون!!! به خدا قسم اینها یه مشت خودخواهن که فقط به فکر خودشون هستند و براشون مهم نیست که دیگران چه بلایی سرشون میاد تهش تو اینستاگرام یا توییتر یه پیام بدن! خون آریایی تو رگهای شما بی شرفها نیست که اینطوری با شما دشمنی میکنن ولی واسه خوشخشان دلتون حاضرین . کسی که از شما تا سرحد جونش متنفره؛ فیلم 300! جشن پوریم!! فقط وقتی میگین I Love u USA دیگه بعدش حرف از شرف و غیرت نزنین که یه مشت کشکه!
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      4 9
      مجبوره؛ می فهمی؟ مجبور!
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      5 2
      خیلی بدبختی
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      28 2
      مشرق واقعیت کارهای دولت و اصلاحطلبان را گزارش می‌دهد که تلخ است و برای شما که برای بی‌دینی اصلاحطلبان رگ گردن می‌دهید ناخوشایند است
  • سید IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    28 3
    جاریان امّ القیّ اصلاح طلبان!
  • s IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    50 11
    حجاریان اسهال طلبه
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      17 1
      باریکلا ناز نفست
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      4 1
      زیشتههه
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    60 18
    درود بر احمدی نژاد کسی نمی تواند احمدی نژاد شود او نظیر ندارد همان معجزه صالح پیامبر است که درحال پی کردنش هستید
    • ایرانی واداده ی بیکار IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      10 30
      چقدر برازنده احمدی نژاد است این تعبیر . .!!! شتر صالح (ع) !!!!!! خخخخخخخ بهتر ازاین نمیشد تعریفش کرد .شترررررر!!!!
  • GB ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    45 2
    اینکه گفتی مگر روحانی صغیر است خوب معلومه که صغیره. بعد مرگ هاشمی خیلی ها یتیم شدند یکی از اونا هم همین
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    77 13
    روحانی رو با احمدی قابل قیاس نیستن.....زنده باد دکتر احمدی نژاد
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    1 24
    حسینی بر خلاف همتایان اصلاح‌طلب خود قصد سیاه‌نمایی از اوضاع کشور را ندارد و فقط قصد داشته راجع به یک فرایند اقتصادی که ممکن است در سال آینده دامنگیر کشور شود، هشدار بدهد
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      28 1
      امثال حسینی و حجاریان اگر نبودند الان با درآمد کشور ما می شد تمام کشورهای مسلمان را در جهان به بهترین وجه ممکن اداره کرد ولی متاسفانه این دو نفر و اصلاح طلبان خاص ؛ با زندگی انگلی خود در قدرت نفس کشور و انقلاب را به شماره انداخته اند
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    13 7
    اگر در قانون اساسی به «رفراندوم» اشاره شده این مسئله نه برای بهانه دادن به دست بهانه‌جویان که صرفاً برای شرایط بن‌بست است
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    18 2
    محسن هاشمی هم ردّی از عذرخواهی و نقش خود و پدر مرحومش در پدید آمدن این سونامی‌ها و بهمن‌ها و تورم‌های برساخته، نبود
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    56 4
    همه کارهای احمدی نزاد بیست بود از کارت سوخت بگیر تا یارانه سهام عدالت مسکن مهر که واقعا مهر است و دهها کار دیگر شماها و بقیه روسای جمهور هم یکی مثال بزنند سخنان احمدی نزاد که واقغا امیدوارکننده و مهر نشین است و بهتر از بقیه کارها چون هر جی گفته عمل کرده و امیدواری ملت به اوست
  • mohsen IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    2 38
    من کاری به شخصیت صفدر حسینی ندارم ولی خیلی جالبه مقصران اصلی گرانی و تورم صفدرحسینی و مرحوم هاشمی هستند ولی هیچ اسمی از احمدی نژاد که هشت سال رئیس جمهور این کشور بوده نبردید ... واقعا که شرم بر تحلیل رسانه ای ! شما باد
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      11 1
      mohsen واقعا تو را باید بجای مسهل استفاده کرد . معلومه که خیلی نفهمی .
  • میر محمد ی IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    36 11
    اگر احمدی نژاد مدیر بود از این بی عدالتیها دق کرده بود
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      8 34
      دق کرده بود و پول و اختیار بیشتری را به حلقوم مشایی ریخته بود!
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    12 1
    " مگر امروز به همه قانون اساسی عمل نمی‌شود!؟" مگر می شود؟! البته امثال روحانی خودشان از مسببان نقض قانون اساسی هستند و حرف هایشان برای بهانه جویی است. ولی این که باید قانون اساسی را ملاک قرار دهیم حرف درستی است.
  • یا مهدی ادرکنی IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    44 1
    فقط کارت سوخت دکتر احمدی نژاد نیست که اقای روحانی باید به ان عمل کند بلکه مسکن مهرو یارانه و جسارت وخیلی چیزهای دیگر راباید اقای روحانی ازاحمدی نژاد یاد میگرفت وبه ان عمل میکرد.
  • انصاری IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    30 1
    روحانی هر چه دارد از صدقه سری دولت سابق است فقط به یک مورد اشاره می کنم اگر دولت سابق نبود کم کاری و گند زدن های دولت روحانی (اصلاحات ) را کی جواب می داد چه بهانه ای داشته اند دیگر دولت قبل نبود به گردنش بیندازند کار بنزین که سهل است این دولت چیزی از خود ندارد همه چیز های دولت قبل در دولت فعلی بکار گرفته خواهد شد گماس گماس .
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    26 1
    خانم حسینی . این تورم به دلیل شماها و امثال شما ها از بیت المال است که تو آن را سهمتان از سفره انقلاب میدونی
  • علی IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    19 2
    اشتباه می کنی مردم بخا طر شکم انقلاب نکردند.مردم می فهمند این همه فشاراقتصادی عمده آنها توسط بعضی اصلاح طلبان بی کفایت تحمیل می شود که درریل دشمن حرکت می کنند. یاترسو هستند یا دنیاطلب مردم تا آخرین نفس درراه انقلاب ایستاده اند.اگرخیانت داخلی نبود ایران دراقتصاد.وسایر علوم ها جزواولین های جهان بود.بااین همه دشمنان داخلی وخارجی بارهبری مقام معظم رهبری جزوبرترین خاورمیانه ودر بعضی علوم های علمی باچندکشور قدرتمند جهان دررقابت هستیم .چون قدرت خدا با مردم مقاومت ایران است.
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    22 2
    کار اصلاح طلبان تمومه.
    • بابات IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      9 14
      کار وصولگرا ها هم تمومه -×
  • علی IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    17 1
    وقتی عرضه اداره مملکت نداشته باشی باید با منحرف کردن افکار مردم به سخنان موهوم انها را سرگرم کنی و اشکال خود را در قانون بیابی
  • سید رضا IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    23 1
    تمام ؛ مشکلات ، انحرافات ، رانت خواری ها ، آقازاده بازی ها و اشرافیت ، درون انقلاب ، از دولت سازندگی هاشمی ؛ شروع شد !!
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    3 1
    مدیران بی مقدار آن قدر واژه های سیاسی و اقتصادی و.. لجن مال کرده اند که مجبورند و مجبورید از واژه های نظامی مانند ژنرال و فرمانده و.. مطلب بنویسد - لطف کنید واژه های نظامی را هم به جای عناوین مدیر و رئیس اداره و..که از عناوین غیر نظامی است و از سکه افتاده جعل عنوان نکنید
  • ماشو IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    11 1
    قافیه که تنگ آید شاعر به جفنگ آید متاسفم که دولت مردم را ..... فرض کرده است.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    40 1
    درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    13 1
    حجاریان از نفوذی های ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ می باشد سخنرانی پور مسعود را گوش کنید تا بدانید او کیست
  • فاضل ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    43 10
    هیییییییی به ناجی ملت ایران آقای احمدی نژاد توهین نکنید .
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    22 2
    کامنت ها رو میبینم یاد جمله امام میافتم فرمود بکشید مارا ملت ما بیدار تر میشود حالا هر چه سعی در ترور شخصیت احمدی نژاد دارید مردم بیشتر به او اقبال می‌کنند.
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    16 1
    والا از مردم تهرون بعیده, چه جوری به یه لیست حدودا سی نفره رای دادن؟؟؟؟ اصلا اینا رو می شناختن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یادتونه مردم تهران تو انتخابات شورای شهر دوره گذشته به رضازاده دبیر جدیدی ساعی رای داده بودند اینا تخصص شون چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟ مردم تهرون تو انتخابات دقت کنند...
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    5 2
    من به عنوان یک ایرانی این سوال را از مسئولین این سایت میپرسم بنظر شما حقوق نجومی صفدر حسینی بدتره یا دزدی
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      11 2
      هر دو
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      14 1
      اگر امثال فاطمه حسینی نبودند اساساً تورم و گرانی افسارگسیخته هم نبود.
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    8 1
    این ضعف رسانه ها و اهمال خواص کشور است که امثال فاطمه حسینی به جای عذرخواهی از مردم، جای شهید و جلاد را عوض می کنند و در نقش دلسوز مردم و منتقد کسی که از او حمایت کرده اند! ظاهر می شوند.
  • تازه IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    24 4
    احمدی نژاد که رحمت خدا بر او باد. ایت خدا بر زمین است. روسیاهی برای شماست
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    14 1
    این رجز خوانی ها بخاطر اینست که فکر می کنند امثال احمدی نژاد بایکوت شده اند لذا براحتی می توانند علیرغم مفاسد اقتصادی و خسارت وارده به ملت و کشور مانور بده اند...اصلاحطلبان بزودی باید پاسخگو باشند...
  • سعید IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    23 1
    هنوز محبوب دلای فقرایی محمود اجرت با خدا
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    8 1
    وقتی برخی فله ای توی مجلس می روند بهتر از این نمیشه .
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    17 1
    احمدی نژاد کجا و این کجا
  • ولی ا... IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    21 1
    به خداوندی خدا برای قشرضعیف وکم درآمداحمدی نژادیک معجزه بود کاری هم به سیاست نداریم
  • كارگر IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    23 1
    احمدي نژاد تنها كسي بود كه نوكر و عزيز ملت بود.در قلبم جاي داري.
  • FR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    14 1
    احمدی نژاد در قلب تاریخ ایران وانقلاب برای همیشه باقی است ومیدرخشد ....عاقبت احمدی نژاد آرزوی هر انسانی است....
  • یوسف IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    15 1
    درود بر شرف و غیرت دکتر احمدی نژاد
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    4 1
    بی صبرانه منتظر سلاخی کردن اوباش اسلاحتلب هستم تا آن روز
  • جوان US ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    6 1
    لطفا دیگه ازین تصاویر تحریک کننده نذارید اکثر جوانان نمی تونن ازدواج کنند.
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    9 10
    حیف که احمدی نژاد نادانی کرد و به فرمایش رهبر عزیز گوش نکرد و از مفسدانی همچون بقایی و مشایی و جوانفکر ورحیمی حمایت کرد در مقابل قوه قضائیه ایستاد و تمام زحماتش را به باد داد وگر نه امروز اینها در راس نبودند تا اینقدر به نظام ظلم و تعدی کنند ببینید نادانی یک مدیر چه ضررهایی به کشور می زند حالا ببینید در این دولت با این همه ناکارآمدی چه خسارتهایی به کشور وارد شده که قابل جبران نیست و مسئولیت این همه خسارت تنها گردن اینها نیست بلکه همه 24 میلیونی که چشم بسته و یا آگاهانه رای دادند در این گناه شریکند
    • نادر IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      1 2
      اصولگراها بدتر از اصلاح طلب ها و هردو یکی هستن. درود بر دکتر که مرد را به اصولگرا ها نفروخت
  • A IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    10 1
    محمود حداقل شرف داشت ، هر کاری تونست کرد واسه مردم عادی، عاقبتش شده رو سفیدی علاقه خیلی از فقرا به اون ،اونو با امثال روحانی .... مقایسه نکن
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    1 1
    آقا حواستون رو جمع کنید. زیبا کلام از قطعیت پیروزی اصول گرایان میگه و حجاریان از بلوا در 1400 یعنی اینها از الان دارن خودشون رو برای نپذیرفتن نتیجه انتخابات مثل همیشه آماده میکنن. به نظرم یک بار برای همیشه باید بساط شورشگران تکراری و نپذیرندگان همیشگی قاعده انتخابات جمع کرد. قبل از اینکه اتفاقی مثل 88 بیوفته.
  • احمد IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    3 1
    اصلاح طلبان مجلس نشین وهیئت اجرایی آنها (دولت)بجای حل معضل اقتصادی به تناقض گویی و و اینده نگری شوم می پردازند .حیف به آن رای که طرفدارانشان به آنها دادند خصوصا" تهرانی ها .احمدی نژاد را با اینها مقایسه نکنید .غیرتش - عمل به تصمیمش - استکبار زدایی - توجه وتخصیص اعتبار به محافل علمی - توجه ویژه به قشر محروم -توجه به خصوصی سازی - سهام عدالت - وقدرت مهار بحرانهای داخلی وخارجی - مردمداری و هزاران محاسن دیگر !!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس