برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از قضاوت داوران علیه تیمش در دیدارهای اخیر پرداخت و گفت: رفتاری که داوران در قبال قهرمان ایران و فینالیست لیگ قهرمانان انجام می دهند شرم‌آور است.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: به بازیکنانم بابت برد تبریک می گویم. برد بزرگی به دست آوردیم.

وی افزود: با تشویق هواداران به این سه امتیاز رسیدیم. بعد از فینال لیگ قهرمانان از 4 بازی ، سه بازی را بردیم و یک تساوی کسب کردیم. واقعا بازیکنانم شخصیت یک تیم قهرمان را نشان دادند. 

وی افزود: صحبت های پندار خمارلو متاسقانه نباید می شد. شرم آور است رفتاری که داوران در قبال قهرمان ایران و فینالیست لیگ قهرمانان انجام می دهند. ما داوری معمولی در خانه و خارج از تهران نداریم. همانطور که پندار گفت نامه بنویسند و بگویند حق ندارید قهرمان شوید و ما هم نمی شویم.

بیشتر بخوانید:

منصوریان:‌ داوران تحت تاثیر برانکو هستند!

سرمربی پرسپولیس درباره دریافت کارت زردهای بی دلیل توسط بازیکنان خود اظهار داشت: صحبت کردن در این باره راحت است و شما حق دارید. قبل از بازی بیش از نیمی از وقت جلسه فنی را به صحبت درباره داوری گذاشتم. اینکه چه انتظاری می توانیم داشته باشیم. تجربه خیلی بدی از داوری با ذوب آهن داشتیم. من مانده ام چرا کمال کامیابی نیا کارت زرد گرفت. چون بازیکن حریف روی زمین غلت می خورد به کمال کارت داد؟

وی افزود: آنها جوان هستند و روی بی عدالتی حساس می شوند. چرا داور بازی با ماشین سازی گل دوممان را آفساید اعلام کرد. یا چرا مقابل سایپا گل آنها را خطا گرفت.

سرمربی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: ما مربیان از داوران بهتر سوت می زنیم چون هر روز در زمین هستیم. آنها فکر می کنند ما بلد نیستیم. چرا ما را احمق فرض می کنید. من نمی خواهم به نفع ما بگیرند. داوری منصفانه داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    53 9
    به همون دلیل که گل تراکتور و پنالتی ماشین رو نگرفتند.کمال و خلیل زاده کم مونده سلطانی فر رو بگیرن زیر مشت و لگد ...ولی ولی ولی ...فعلا دو جلسه ووریا یا رحمتی رو محروم کنین تا قدر عافیت بدونن.
    • IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      1 20
      ماشین سازی گل دومی که خورد رو همه کارشناسان گفتن سالم بوده تراکتور هم به جز فردوسی پور حتی کارشناس برنامه هم گفت آفساید نبوده
  • حسن RO ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    43 7
    خوبه که همه داوری ها به نفعتونه.در همین بازی باید منشا اخراج می شد. برانکو می خواد از الان داوری بازی با سپاهان رو تحت تاثیر قرار بده.
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    22 14
    لعنت خدا بر داوران کثیف
  • ریم IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    21 0
    واااااااااای از سنگ پا!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس