کد خبر 916825
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
منصوریان

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: باوجود اینکه ما ۱۰ نفره شدیم، این پرسپولیس بود که در محوطه جریمه‌اش ماند!

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از باخت یک بر صفر امشب ذوب آهن اصفهان مقابل پرسپولیس گفت: تیم ما اولین چیزی که قبل از مسائل تاکتیکی نیاز دارد، دگرگونی شرایط روحی است. این تیم با شرایط روحی لیگ را شروع کرد ولی به مرور افت روحی و سپس بدنی کرد. به مرور شکل تیم را عوض کردیم. به امید نمازی خسته نباشید می گویم که زحمات زیادی برای تیم کشیده بود.

وی افزود: امروز شکل و روند بازی ما خوب بود. این پرسپولیس بود که در دقایق آخر در محوطه خودش مانده بود. می دانستیم فشردگی مسابقات پرسپولیس زیاد است. ما از شانس های خودمان بخصوص از ضربه کاشته آخر بازی استفاده نکردیم.

سرمربی ذوب آهن درباره رشید مظاهری تاکید کرد: مظاهری امروز روز فوق العاده ای داشت و نشان داد حضورش در جام جهانی بی دلیل نبوده است. از داشتن مظاهری خوشحالیم. روند تیمی ما قطعا عوض می شود. هواداران یک تیم خوب از ذوب آهن می بینند. 

بیشتر بخوانید:

عکس/ جدول رده بندی لیگ بعد از برد پرسپولیس

منصوریان یادآور شد: در نیم فصل در یکی دو نقطه ترمیم خواهیم داشت. ما جوانهای خوب و شاکله خوبی داریم. امروز سعی خود را کردیم. پرسپولیس در ته مانده انرژی اش هم ریسک نکرد و اواخر بازی هم در محوطه جریمه خودش ماند. تیم ما کار دارد. باید در فاصله ۵۰ روزه، وضعیت فیزیکی تیم را عوض کنیم. 

وی درباره دادن بازوبند کاپیتانی به محسن مسلمان گفت : محسن از سال ۸۵ در این تیم است و بعد از قاسم حدادی فر قدیمی ترین بازیکن ذوب آهن است. بازوبند یک تکه پارچه است. بعضی بازیکنان بدون بازوبند کاپیتان هستند. ما این موضوع را از بین برده ایم. دوستی و همدلی در تیم ما خوب شده است. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری این دیدار نیز گفت: در این دیدار باهوش بازی کردیم. می دانستیم پرسپولیس خسته است و از دقیقه 75 کم می آورد و چنین فوتبالی را بازی می کند اما 10 نفره شدیم.

وی درباره عملکرد شاگردان خود اظهار داشت: در مجموع از عملکرد بازیکنان تیم راضی ام. اگر کمی شانس داشتیم می توانستیم مثل پرسپولیس روی ضربه ایستگاهی به گل برسیم. بیرانوند هم در ابتدای نیمه دوم اشتباه داشت اما در مجموع باید بگویم می توانستیم نتیجه بگیریم.

منصوریان در خصوص سبک بازی ذوب آهن افزود: بنزین سبز ذوب آهن بازیکنان جوان تیم هستند. به آنها امیدواریم. در نیم فصل دوم فرصت داریم و شاکله تاکتیکی و بدنی تیم را تغییر خواهیم داد. جایگاه ذوب آهم اینجا نیست. روند فعلی تیم هم خیلی خوب است و می تواند باعث پیشرفت تیمی شود.

سرمربی ذوب آهن اصفهان درباره هدف خود در این تیم اظهار داشت: ما برای بازی بعدی خودمان با تمام وجود برای سه امتیاز می رویم. می دانستیم تیم چه وضعیتی دارد. نباید تیممان به این شرایط عادت کند. هدفگذاری پلکانی داریم و باید منطقی برخورد کنیم. در نیم فصل دوم باید تعریف جام حذفی را برای بازیکنانم مرور کنم تا بدانند هربازی شبیه به پلی آف است. یادم است این تیم با گل محمدی هم در نیم فصل دوم بهتر شد و اگر من که در نفت تهران بودم به همراه شاگردانم حواسمان را جمع نمی کردیم جایگاه ما را می گرفتند و به آسیا می رسیدند. شأن ذوب تفکرات بالاست.

منصوریان افزود: در نفت تهران و استقلال چنین شرایط زیر ساختی فراهم نبود. حالا در باشگاهی هستم که زیرساخت های خوبی دارد و می توان بی دغدغه تلاش کرد. ما که ذوب آهن ایران هستیم و تنها ذوب آهن اصفهان نیستیم می‌خواهیم این تیم به شأن لازم برسد. ما ذوب آهن ایران هستیم و باز هم تکرار می کنم ایران!

وی درباره نداشتن رهبر و بازیکن باتجربه در تیمش افزود: قاسم حدادی فر را داریم که توانایی اش بالاتر از آسیاست. البته برخی پست ها نیاز به تقویت داریم. خیلی خوشحالم که اکنون در اصفهان هستم و با شخصی مثل سعید آذری که فوق العاده مدیر است و تمام حاشیه ها را خودش کار می کند تا سرمربی راحت باشد کار می کنم.

وی درباره داور بازی اظهارداشت: داور بازی فوق العاده خوب سوت زد. او پوست اندازی لازم را داشته است. فغانی باعث شده تا اعتماد به نفس آنها بالا باشد. ما مربیان دوست داریم سوت را از داور بگیریم و خودمان قضاوت کنیم. فشار سرمربی حریف در بین دونیمه باعث شد کمی در ابتدای نیمه دوم سوت ها متفاوت شود اما در مجموع خیلی خوب بود.

منصوریان درباره نیمکت نشینی "ادی" افزود: باید در تمرینات باشید تا شرایط را ببنید. بازیکن باید تمام تلاش خودش را انجام دهد تا به ترکیب برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    3 6
    این آقای شومن همیشه برای باخت هایش دنبال بهانه می گردد
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      4 0
      شما داشتید داور رو میزدید
  • رضا IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    2 6
    چند كلام از آقاي حاشيه كنار زمين . با اون ادا و اطور كه جلوي دوربين هاي تلويزيوني انجام ميده مخصوصا علامت هاي بگانه لايك كردنش . نيومده هوچي گريش شروع شد . يكي شفر و يكي هم اين گيسوطلا كنار زمين به هر سوت داور اعتراض مي كنن
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      4 0
      این که گفت داوری خوب بود
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      3 0
      اره برانکارد خوبه اصلا هم اعتراض نمیکنه!!!
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    1 3
    منصوریان خجالت بکش!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس