کد خبر 916704
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
بوفون

جان‌لوئیجی بوفون، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن از احتمال بازگشتش به تیم ملی ایتالیا، دلتنگی‌اش برای یوونتوس، مهاجم گلزن اینتر و انتخاب مودریچ به عنوان برنده توپ طلا سخن گفت.

به گزارش مشرق، جان‌لوئیجی بوفون در گفت‌وگو با برنامه «تیکی‌تاکا» از شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا در خصوص احتمال بازگشتش به تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: به نظرم عادلانه است که راه را برای بازیکنان جوان و تازه‌واردها باز کرد. در کنار این وقتی جان‌لوئیجی دوناروما است، دیگر نیازی به دروازه‌بان دیگری نیست چون او عالی است. سپس از بین آلیسو کرانیو، الکس مرت، ماتیا پرین و سالواتوره سیریگو باید گزینه‌های برای پست‌ دروازه‌بانی انتخاب شود.

بیشتر بخوانید:

بوفون: فقط یک بازیکن باهوش در ایتالیا وجود دارد!

وی در پاسخ به این پرسش که «دلت برای یوونتوس تنگ نشده؟» اظهار داشت: قطعاً! نمی‌گویم که یوونتوس کل زندگی من است، اما بخش مهمی از زندگی‌ام بوده است. من نزدیک به 20 سال در آنجا بودم و فکر می‌کنم که هر قطره عرقی که برای این تیم ریختم، دلیلی داشت، اما زمان‌هایی هستند که نگاهی خوب به یگدیگر می‌کنید و پس از رد و بدل کردن جملاتی و بغل کردن یکدیگر، این جمله را می‌گویید که بهتر است مسیر دیگری را انتخاب کنم.

دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن در خصوص بازی مقابل ناپولی تحت‌هدایت کارلو آنچلوتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: همانطور که انتظار داشتم استقبال خوبی از سوی ناپلی‌ها صورت گرفت. امیدوارم پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس در نهایت به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کنند. آنچلوتی و تیمش شایسته این هستند.

بوفون در خصوص تقابل احتمالی پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان نیز یادآور شد: دوست دارم به یوونتوس بخورم، اما نه در فینال چون نمی‌دانم که آیا می‌توانم عملکردی خوب مقابل آنها داشته باشم یا خیر. به همین خاطر ترجیح می‌دهم که در مراحل دیگر با یوونتوس مصاف کنیم.

وی همچنین درباره برگزاری بازی برگشت فینال لیبرتادورس در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو نیز تأکید کرد: برگزاری این بازی در مادرید شکستی برای فوتبال است. این بازی فوق‌العاده دلربایی است که خراب شد. درست این بود که وقتی بازی رفت در خانه بوکاجونیورز برگزار شد، بازی برگشت را هم ریورپلاته میزبانی کند.

دروازه‌بان پیشین یوونتوس در پاسخ به این پرسش که «دلت برای ایکاردی تنگ نشده؟»، به حالت شوخی گفت: نه، اصلاً. او هر بار که من را می‌دید، گل می‌زد.

جی‌جی بوفون در خصوص انتخاب هافبک کروات رئال مادرید به عنوان برنده توپ طلای «فرانس فوتبال» نیز اظهار داشت: به نظر من مودریچ فصل فوق‌العاده‌ای داشت و در چند سال گذشته هم ثابت کرده قهرمانی برجسته است. به نظرم حتی اگر امباپه و گریزمان هم این جایزه را می‌برند، ایرادی نمی‌شد وارد کرد چون در نهایت آنها قهرمانی در جام جهانی را تجربه کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس