تاج و سلطانی فر

انفعال و کم کاری وزارت ورزش در موضوع فوتبال که با ورود مجلس و برخی دستگاههای دیگر همراه شد، ماجرا را به جایی رسانده که به نظر می رسد آسیبی جدی و شاید جبران ناپذیر را در پی خواهد داشت.

سرویس ورزش مشرق - بحث قانون منع به کارگیری بازنشستگان به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و در فاصله دو روز تا اجرای این قانون هنوز ماجرای بازنشستگی یا ابقای مهدی تاج بر ریاست فدراسیون فوتبال به طور واضح مشخص نشده است.

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عصر دیروز (دوشنبه) برگزار شد و اعضا در این خصوص با اشاره به ارسال دو نامه قبلی به وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ادامه فعالیت، بار دیگر ضمن تأکید بر رعایت قانون و اولویت بودن آن تصریح کردند منتظر تصمیم وزیر هستند که نظر خود را اعلام کند.

اما چیزی که در عمل دیده می شود رفتار مهندسی شده این موضوع توسط وزارت ورزش با دخالت کمیته ملی المپیک است که اساساً ایفای نقش آن در موضوع اخیر، عجیب و ناشیانه است. انفعال و کم کاری وزارت ورزش در این موضوع که با ورود مجلس و برخی دستگاههای دیگر همراه شد، ماجرا را به جایی رسانده که به نظر می رسد آسیبی جدی و شاید جبران ناپذیر را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

تغییرات در فوتبال در روزهای آینده/ بازنشستگان نروند، مقصران تعلیق را معرفی می‌کنیم
 

تصمیم زیرکانه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

نتیجه انفعال و بی‌تدبیری وزارت ورزش و مجلس؛ فوتبال ایران در آستانه تعلیق

مشاورانی که یکی از بزرگترین خسارت های ورزش ایران را در گذشته رقم زدند، در این دوره حساس نیز با علم به اینکه همه مسائل فوتبال از سوی نهادهای بین المللی رصد می شود، با دادن اطلاعات غلط به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، فوتبال ایران را در آستانه تعلیق قرار داده اند و اگر تصمیم قاطعی در این خصوص گرفته نشود، جام ملت های آسیا، لیگ قهرمانان و حتی جام جهانی 2022 برای ایران از دست خواهد رفت و خسارت جبران ناپذیری به ورزش کشور وارد خواهد شد.

وزارت ورزش به عنوان متولی اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها در ورزش باید به سوال اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پاسخ دهد و نظر صریح خود را با در نظر گرفتن تمامی جوانب اعلام کند و البته، هزینه آن را نیز بپردازد. تداوم این روند خروجی مشخصی دارد؛ تعلیق فوتبال با مدیریت دولت و اجرای مجلس!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    13 8
    آقای تاج هر کاری می کنه که بمونه . حتی به قیمت تعلیق فوتبال ایران . شیفته خدمت هستند ایشون .
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    5 0
    خاک بر سر همتون مردشور هر چی فوتباله ببرن مردم فوتبال نمیخوان مردم ارزش پول برباد رفتشون و میخوان که یه سری از همین فوتبالیستا مسببشن پولشویی هم از همه بیشتر تو همین فوتبالیای دزده پس چ بههتر که کلا نباشه
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    1 0
    وزیر ورزش رو بازداشت و مجازات کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس