رحمانی فضلی نمایه

در هشتمین جلسه ستاد اطلاع رسانی وتبلیغات اقتصادی کشور، وزیرکشور ضمن تأکید بر ضرورت باور الزامات جنگ اقتصادی گفت: با اعتمادبه توان کشور واتکاء به مردم هیچ نگرانی از مواجهه با تحریم ها نداریم.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در هشتمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که شامگاه دوشنبه دوازدهم آذرماه در محل وزارت کشور برگزار شد، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و رئیس ستاد بر ضرورت باور شرایط و الزامات جنگ اقتصادی از سوی همه دست اندرکاران بخش های مختلف کشور و همچنین صاحبان تریبون های عمومی؛ از خطبه های جمعه و جماعت گرفته تا رسانه ها و فضای مجازی تأکید کرد.

وزیر کشور با تبیین ضرورت استمرار آرامش و ثبات موجود در فضای افکار عمومی بر اهمیت بسیار زیاد رضایتمندی مردم و در عین حال استمرار مقاومت مردم تأکید کرد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ مجمع به ستاد اطّلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی

درخواست رحمانی فضلی از قوه قضائیه

وی با اشاره به در پیش رو بودن طرح بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی، گفت: لازم است همه دستگاهها، شرایط بخش های مرتبط بودجه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی را به صورت واقع بینانه در رسانه ها مطرح کنند و رسانه ها هم از کارشناسان مجرب و حقیقتاً مطلع از ابعاد مختلف مسئله، برای بحث های کارشناسی در این زمینه استفاده کنند.

رحمانی فضلی در همین زمینه خاطرنشان کرد: نقدها بایستی مطرح شود اما رسانه ها از جمله رسانه ملی نباید به عنوان بررسی بودجه، میدان طرح حب و بغض ها و داوری های غیرمنصفانه و غیرعادلانه قرار گیرند.

وزیر کشور با تبیین مجدد اهمیت مدیریت صادقانه و واقع بینانه افکار عمومی و ضرورت اقناع مخاطبان، پاسخگویی فوری دستگاههای مختلف کشور به شبهات و انتقادات مطرح شده در رسانه ها را خواستار شد و در عین حال بر ضرورت ایفای نقش مسئولانه اصحاب رسانه در این عرصه تأکید کرد.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور ضمن ارزیابی مثبت از گزارش های ارائه شده از سوی کارگروه های تخصصی ستاد در این جلسه، بر ضرورت اتقاء حرکتهای ایجابی و تلاش برای انعکاس واقعی خدمات و دستاوردهای بخش های مختلف کشور از طریق همکاری دستگاههای مختلف و رسانه ملی تأکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    0 0
    منم همینطور
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    0 0
    آره راست میگی تحریمها برات اصلا مهم نیستن ولی کمر مردم زیر بار این گرونی ها داره خرد میشه از قدیم گفتن: سیر را چه غم گرسنه است.
  • احمدخواجوند IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    33 0
    راستش شما که غریبه نیستید ماهم هیچ نگرانی ،نگرانی از تحریم هانداریم.فقط گرانی وکمبود داریم
  • ناشناس IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    0 0
    شما لطفا اگر قدرت دارید قیمت خودرو را نذارید بره بالا اونموقع بله میگیم تحریم ها بی تاثیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس