کد خبر 916327
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
اردوغان: توضیحات ریاض در مورد قتل خاشقجی قانع کننده نیست

رئیس جمهور ترکیه در خصوص توافق آمریکا و ترکیه درباره منبج گفت: درباره پاکسازی منبج از گروه‌های تروریستی پ ی د و ی پ گ توافقنامه وجود دارد. اعلام کردیم که این روند باید تسریع شود.

به گزارش مشرق، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در زمان ترک اجلاس جی 20 آرژانتین در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت پرونده خاشقجی، در پرسش از مقامات عربستان گفت: جسد خاشقجی کجاست؟ از طرفی تیم 20 نفره شما جواب این سوال را می‌داند. در این خصوص تقلا نکنید و آسمان ریسمان نبافید. گفته می‌شود که با یک فرد محلی همکاری کردیم، باید آن فرد را مشخص کنید.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: کسانیکه می‌گویند اطلاعی از این موضوع ندارند اما این گفته کسی را متقاعد نمی‌کند.

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به تغییرات مکرر مواضع مقامات عربستانی در مورد جنایت خاشجقی گفت: آنها در ابتدا می‌گفتند که خاشقجی به کنسولگری آمده و کارش انجام شده و رفته است، آنها مردم را ساده لوح و احمق فرض کرده و تصور می‌کنند که می‌توانند افکار عمومی را فریب دهند. چه شد؟ بعد از گذشت چند روز،شروع کردند توضیحات جدیدی به مردم دادند.

اردوغان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص توافق آمریکا و ترکیه درباره منبج اظهار داشت: درباره پاکسازی منبج از گروه‌های تروریستی پ ی د و ی پ گ توافقنامه وجود دارد. اعلام کردیم که این روند باید تسریع شود و تا پاکسازی منطقه از گروه‌های تروریستی، توافق خود را ادامه خواهیم داد. ترامپ پای این توافقنامه با استقامت ایستاده است.

وی با اشاره به دیدارش با پوتین نیز گفت: ما در قضیه ادلب به صورت جدی مسئله‌ای با طرف روس نداریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس