کد خبر 916065
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
میلاد محمدی

یکی از سایت‌های کشور روسیه بازی شب گذشته تیم احمد گروژنی مقابل ینیسیه کراسنویارسک را به بازی در قطب شمال تشبیه کرد.

به گزارش مشرق، سایت RT با اشاره به بازی شب گذشته تیم احمد گروژنی( تیم میلاد محمدی) مقابل ینیسیه کراسنویارسک در لیگ برتر روسیه اشاره کرده است و نوشت: برگزاری بازی در قطب شمال!

بیشتر بخوانید:

در این گزارش آمده: بازی که بین احمد گروژنی و ینیسیه در شهر کراسنویارسک برگزار شد که همه یخ زده بودند و به نوعی در زمین محاکمه می‌شدند! در واقع چنین بازی در چنین شرایطی نباید برگزار می‌شد چون هر لحظه احتمال مصدومیت بازیکنان وجود داشت. به خاطر همین شرایط آب و هوایی بازیکنان تیم ینیسیه درخواست داشتند که محل بازی‌های آنها تغییر کند ولی این اتفاق نیفتاد زیرا مسئولان برگزاری لیگ روسیه با این درخواست مخالفت کردند.

این سایت نوشت:بازی در شرایط بسیار بدی برگزار شد و علاوه بر این بازی خیلی از تیم‌های دیگر هم خواهان لغو مسابقه شدند.البته ساعت 18 روز گذشته دمای هوا 14.9 درجه سانتگیراد زیر صفر بوده اما قانون می‌گوید وقتی هوا منفی 15 درجه باشد می‌توان بازی را لغو کرد. با وجود این گزارش دما، یکسری گزارشات مخابره شده که بازی در دمای منفی 25 درجه برگزار شده است چون بعد از پایان بازی بازیکنان دو تیم مثل گلوله یخ شده بودند! فیلم بازی نشان داد که طرفداران و بسیاری از بازیکنان در نیمکت ذخیره پیچیده شده در لایه های متعدد و همچنین پتو و کلاه بودند.

سایت RT در ادامه این گزارش نوشت: به خاطر همین بود که بازیکنان و مقامات دو باشگاه به تصمیم برگزاری بازی اعتراض داشتند و در پایان بازی هم رشید رحیموف یکی از مدیران باشگاه احمدگروژنی گفت: با وجود پایان بازی بازیکنان باید گرم شوند و ما هنوز چیزی در مورد سلامتی آنها نمی‌دانیم. الان چیزی نمی‌توانیم بگوییم ولی چیزی که ما در اینجا دیدیم فوتبال نبود.

دیوید یرچنکو دروازه‌بان ینیسیه در پایان بازی گفت: این یک بازی مسخره برای هواداران و ورزشکاران است.

تیم احمدگروژنی با حضور میلاد محمدی در این بازی به تساوی یک بر یک رسید که مدافع ایرانی تک گل تیمش را به ثمر رساند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس