کد خبر 915576
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
استقلال

در حالی که به روزهای پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر نزدیک می‌شویم، کماکان وریا غفوری با ۳ گل بهترین گلزن تیم استقلال است.

به گزارش مشرق، نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر به روزهای پایانی اش نزدیک می شود و آبی پوشان تهران توانستند در پی ارائه یک بازی خوب و قابل قبول، میهمان خود صنعت نفت را در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند. 

با ۳ گلی که آبی پوشان در این دیدار به ثمر رساندند جمع گل های زده این تیم در این فصل به عدد ۱۳ رسید تا آمار گل زنی شان یک گل به ازای هر بازی در لیگ باشد. 

بیشتر بخوانید:

شادی به کوچه استقلالی ها رسید!/ برد سه گله در آزادی، این بار مقابل نفت +فیلم و جدول

نکته جالب توجه در خصوص گلزن های استقلال این است که ۱۳ گل این تیم توسط ۹ بازیکن به ثمر رسیده است. تنها بازیکنی که پیش از این برای آبی پوشان بیش از یک گل به ثمر رسانده بود، وریا غفوری مدافع-هافبک آنها بود که کماکان با ۳ گل زده بهترین گلزن استقلال در نیم فصل نخست است.

صیادمنش مهاجم جوان آبی پوشان با گلی که در این هفته به صنعت نفت زد، شمار گلهای خود را به ۲ گل رساند تا این بازیکن هم در کنار غفوری گلزنانی باشند که بیشتر از یک بار موفق به گلزنی شده اند.

طارق همام و فرشید باقری که مقابل صنعت نفت موفق به گلزنی شدند، اولین گلهای خود در این فصل را برای استقلال زدند تا به صف تک گله های این تیم بپیوندند.  

شاگردان شفر در این فصل ۱۳ بار موفق به گلزنی شده اند که به ترتیب وریا غفوری (۳ گل)، الهیار صیاد منش (۲ گل) و مرتضی تبریزی، فرشید باقری، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، روح الله باقری، طارق همام و مهدی قائدی هر کدام یک گل برای این تیم به ثمر رسانده اند.

یک گل هم مدافع تیم تراکتورسازی به اشتباه به سود استقلال وارد دروازه خودی کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس