کد خبر 915470
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
یحیی گل محمدی

سرمربی تیم پدیده مشهد تیمش را سزاوار شکست مقابل سپاهان ندانست و گفت: تیم ما از ابتدا هم برای قهرمانی بسته نشده است.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی بعد از شکست یک گله مقابل سپاهان و از دست دادن صدر جدول گفت: بازی زیبایی را شاهد بودیم و این مصاف سطح خوبی داشت. به قلعه‌نویی و تیمش تبریک می‌گویم. در هر صورت نتیجه بازی را واگذار کردیم اما فکر می‌کنم کسانی که این دیدار را تماشا کردند، همه خواهند گفت که حق ما شکست نبود.

او افزود: از سبک بازی که ارائه دادیم خوشحال هستم و توانستیم سپاهان را در زمین خود اسیر کنیم. ما در برابر تیمی بازی داشتیم که از فرصت‌های خود به خوبی استفاده می‌کرد. در این بازی، سه بار فرصت به حریف دادیم که یکی از این فرصت‌ها تبدیل به گل شد. ارزش بازی ما کمتر از پیروزی نبود و بازیکنان خود را در حد قهرمان نشان دادند.  

بیشتر بخوانید:

سپاهان با شکست پدیده صدرنشین شد/ توقف سایپا و ادامه بحران پیکان +فیلم و جدول

امیر قلعه‌نویی: اعتراضاتم به داور مزه بازی است!

سرمربی پدیده تاکید کرد: از نمایشی که داشتیم ناراحت نیستم و از هواداران که از مشهد به اصفهان آمده بودند تشکر می‌کنم. به فوتبال مشهد و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به دنبال قهرمان کردن این تیم نیستیم چرا که امکانات ما در این حد نیست و ما به دنبال این هستیم تا بازی های خوبی ارائه دهیم. دنبال این نیستیم که مدعی باشیم و دنبال این هستیم که پیشرفت داشته باشیم.   بازیکنان بسیار خوب عکس العمل نشان دادند و مسیری که خودشان ایجاد کردند را به خوبی در حال طی کردن هستند. فشار روانی روی دوش ما نیست که قهرمان باشیم. همین‌که خودمان را مدعی قهرمانی قرار دادیم و از نظر امتیازی برابر سپاهان هستیم خوب است.

 گل‌محمدی همچنین خاطرنشان کرد: بازی های زیادی مانده و بازی در مشهد با سپاهان هم مانده است.  نمی خواهم فشار روانی روی بازیکن باشد که تیم می تواند قهرمان باشد. ۱۵ دقیقه پایانی بازی شیوه بازی‌مان را متفاوت کردیم. قبل و بعد گل موقعیت داشتیم و اگر در  ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم، می توانستیم پیروز باشیم. حضور هواداران سپاهان نیز بر جذابیت‌های این دیدار افزود و این اتفاق بسیار خوب است. به شخصه علاقه دارم تمامی بازی‌های لیگ این چنین جوی وجود داشته باشد. ما برای تماشاگران بازی می‌کنیم و هر چه تعداد آن‌ها بیشتر باشد به نفع فوتبال ماست. سپاهانیها تیم خودشان را تشویق کردند و از آن ها تشکر می کنم.

او در پایان درباره تغییر یکباره تیم داوری گفت: من خودم از نظر داوری سورپرایز شدم و بسیار خوب قضاوت کرد. از خودش و تیم داوری تشکر می‌کنم. تیم داوری به زیبایی بازی امروز بسیار کمک کردند، فکر نمی‌کنم اشتباهی داشته باشند، از نوع قضاوت واقعا تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
    0 0
    یقینا شما به فکر قهرمان کردن پرسپولیس هستید
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    2 0
    دمش گرم خدایی با جیب خالی ولی با غیرت اینکارو تونست بکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس