کد خبر 915463
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
امیر قلعه نویی

پیروزی تیم فوتبال سپاهان برابر پدیده در هفته چهاردهم لیگ برتر طلسم طولانی مدت تیم سپاهان و امیر قلعه نویی را شکست.

به گزارش مشرق، از آخرین صدرنشینی سپاهان در لیگ برتر حدود ۳ سال ۳ ماه و از آخرین صدرنشینی امیر قلعه نویی در لیگ، ۲ سال می گذشت که امروز قلعه نویی و سپاهان به همراه هم این طلسم طولانی را شکستند.

آخرین باری که تیم فوتبال سپاهان حضور در صدر جدول را تجربه کرد، به فصل ۹۵-۹۴ و هفته پنجم آن فصل باز می گردد. روزی که سپاهان با هدایت حسین فرکی موفق شد با ۲ گل احسان حاج صفی مقابل سایپا به پیروزی رسیده و با ۱۳ امتیاز بالاتر از استقلال تهران و استقلال خوزستان بر صدر جدول قرار بگیرد. این آخرین صدرنشینی تیم سپاهان بود که در چهارم شهریور سال ۹۴ رقم خورد.

بیشتر بخوانید:

سپاهان با شکست پدیده صدرنشین شد/ توقف سایپا و ادامه بحران پیکان +فیلم و جدول

همچنین آخرین باری که امیر قلعه نویی ایستادن در صدر جدول را تجربه کرده بود، به فصل ۹۶-۹۵ و حضور وی روی نیمکت تیم تراکتورسازی باز می گردد. سرخ پوشان تبریز در دیداری که ۵ آذر در تبریز انجام دادند، با دو گل محمد ابراهیمی و محمد ایرانپوریان برابر تک گل احمد حسن زاده، صبای قم را با حساب ۲ بر یک مغلوب کردند تا در هفته یازدهم آن فصل، بالاتر از پرسپولیس و نفت تهران با ۲۳ امتیاز صدرنشین شوند. 

صدرنشینی امروز قلعه نویی و سپاهان که به لطف پیروزی خانگی این تیم برابر پدیده حاصل شد را می توان اتفاق مهمی برای تیم اصفهانی و سرمربی اش دانست که در هفته چهاردهم فصل ۹۸-۹۷ رقم خورد. به این ترتیب سپاهان بعد از ۳ سال و ۳ ماه و قلعه نویی بعد از ۲ سال بار دیگر حضور در صدر جدول را تجربه کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    2 0
    والله پدیده ای که پول نداره این همه مدت صدر جدول بود هیچ کس حرفی نزد حالا سپاهان اومده بالا همه خودشونو کشتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس