کد خبر 915280
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
عبدالله ناصری

مشاور ارشد رئیس دولت اصلاحات عنوان کرد: در یک دوره طولانی 12‌ساله مدیریت شهری اصولگرایان، کارنامه نسبتا قابل دفاعی را از خود برجای گذاشتند و پروژه‌های بزرگی را در پایتخت سامان دادند.

به گزارش مشرق، عبدالله ناصری، مشاور ارشد رئیس دولت اصلاحات طی یادداشتی که در شماره امروز(97/9/8) روزنامه اعتماد منتشر شده است، به موفقیت اصولگرایان در مدیریت پایتخت و کارنامه قابل دفاع قالیباف در 12 سال شهرداری اعتراف کرده است. البته ناصری نتوانسته خود را از گزند بازی های سیاسی و جناحی به دور نگاه دارد و همزمان برای لکه دار کردن این موفقیت چشم گیر به عباراتی نظیر «هماهنگی با هرم حکومتی» و یا «نابودی زیرساخت ها» متوسل شده است؛ هرچند که حنای این تخریب ها برای اهالی تهران با لمس 15 ماه حاکمیت اصلاح طلبان رنگ باخته است. مردم پایتخت برای حداقل تحرک مسئولان شهری برای خروج از رکود و ارائه یک کارنامه فعالیت از سوی اصلاح طلبان شورا و شهرداری، هنوز منتظر مانده اند.

بیشتر بخوانید:

مهدی چمران: تهران تعطیل است

نسل ما و قضاوت آیندگان

واکنش قالیباف به موضوع کارگران هفت تپه

عذرخواهی رسمی عضو شورای شهر از مردم تهران/ اصولگرایان به درد قرن 21 نمی‌خورند

سندزنی پروژه‌های قالیباف به نام افشانی


در یادداشت ناصری آمده است: «از سال 1382 که با تلاش قدرت‌های رسانه‌ای جریان مخالف اصلاحات، شورای شهر به عنوان اولین تجربه مدیریت شهری ناکارآمد جلوه داده شد، پس از آن اصولگرایان و اجزای اصولگرایی با نام‌های مختلف در کشور که شروع به بالیدن کردند اولین سنگر تصاحب شده از سوی آنها شورای شهر و مدیریت شهری تهران بود.

از آن زمان تا سال گذشته به مدت 14 سال و در دو دوره مدیریتی تمام نهادهای حاکمیتی در حوزه‌های مختلف عمومی و دولتی و... تمام قد مدیریت شهری را همراهی کردند. هرچند دستاورد دو‌ساله اول دستاورد مطلوبی نبود اما در یک دوره طولانی 12‌ساله مدیریت شهری با هماهنگی تمام نهادهای حکومتی و البته بدون توجه بسیاری از اسناد و قوانین بالا دستی کارنامه نسبتا قابل دفاعی را از خود برجای گذاشت و پروژه‌های بزرگی را در پایتخت سامان داد.

هرچند به گفته کارشناسان حوزه شهرسازی و نخبگان این عرصه بخشی از فعالیت این دوره به قیمت نابودی منابع اصلی و مطلوب آینده پایتخت تمام شد. البته نباید این نکته را هم فراموش کرد که کارنامه 12ساله مدیریت شهری که اصولگرایان برای خود افتخاری می‌دانند جز با هماهنگی هرم حکومتی و پشتیبانی و حمایت بی‌حد و حصر از آن مدیریت، کاری صورت نمی‌گرفت.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
    0 0
    برید اب برزید همان جایی که میسوزد ،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس