کد خبر 915200
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۷
خبر ویژه

یک عضو فراکسیون امید گفت: همفکری روحانی با اصلاح‌طلبان تا انتخابات بود اما بعد از انتخابات ریاست جمهوری این همفکری و همراهی یکطرفه بوده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

احمد مازنی در گفت‌وگو با اعتماد آنلاین گفت: به نظر می‌رسد همراهی روحانی با اصلاح‌طلبان تا زمان انتخاب مطرح بود اما بعد از انتخابات ریاست جمهوری به نظر می‌رسد که این همفکری و همراهی در حد انتظار نبود و نیست. یکی از نمادهای این همفکری و هم‌افزایی و تداوم این همکاری، انتخاب همکاران یعنی وزرا و استانداران است.

بیشتر بخوانید:

رضایت روحانی از ویژه‌خواری برخی وزرا

روحانی مدیون اصلاح‌طلبان است و باید جبران کند

سناریوی اصلاحات در مواجهه با دولت روحانی


این عضو فراکسیون امید تأکید کرد: در سطوح پایین‌تر و در دستگاه‌ها نیروهای فراوانی هستند که حامی آقای روحانی بودند اما مورد بی‌مهری قرار گرفتند و در مواردی مخالفان آقای روحانی در مسند قدرت و مسلط بر این نیروها هستند. این مورد هم با حداقل قواعد همکاری و هم‌افزایی سازگار نیست.


او ادامه داد: قطعاً دیدارهای آقای روحانی با اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به حل مشکلات کشور کمک می‌کند. اما ما انتظار نشستن، گفتن و برخاستن به تنهایی را انتظار نداریم. این نشستن‌ها و گفتن‌ها باید خروجی داشته باشد و خروجی آن در مرحله عمل می‌تواند قابل مشاهده باشد و یک بخش از آن مشورت در به کارگیری نیروها است.


این نماینده مجلس تأکید کرد: ما به عنوان فراکسیون همراه و همسو که در نقطه‌های حساس رأی‌مان تعیین کننده بود بسیاری از فحش‌ها را تحمل می‌کنیم؛ فحش‌هایی که بیشتر درباره کمک فراکسیون امید برای کمک به دولت و تصویب لوایحی است که برای پیشبرد اهداف دولت است اما با این حال مشورتی با ما صورت نمی‌گیرد.


ادعای همراهی و حمایت یکطرفه اصلاح‌طلبان نوبت به روحانی در حالی است که اصلاح‌طلبان صراحتاً اعلام کرده‌اند نگاه «رحم اجاره‌ای»، «ابزاری» و «نردبانی» به روحانی و دولت وی دارند. آنها همچنین از ادبیاتی نظیر «کاتالیزور، پاکت ساندیس، سرگشته و بی‌کفایت، دولت بزم» برای دولت روحانی استفاده کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    1 0
    چهار تفنگدار وکیل الدوله که براساس یک تقسیم کار بین اصلاح طلبان تهوع آور وظیفه جاده صاف کنی لیبرالیسم در مجلس بر عهده شان گذاشته شده است، عبارتند از: مازنی، مطهری، صادقی و وکیلی! هوشیاری ملت را می طلبد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس