کد خبر 91506
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۴

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اعلام ثبت‌نام بیش از 800 هزار فرهنگی بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها در «بیمه طلایی» گفت: در مرحله نخست اجرای طرح، کارت افرادی که تا 21 دی‌ماه ثبت‌نام کرده باشند، تا پایان دی صادر و تحویل می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، نامدار عبداللهیان، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با اعلام پایان دی‌ماه به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام فرهنگیان بازنشسته در طرح «بیمه طلایی» اظهار داشت: تاکنون بیش از 800 هزار نفر از فرهنگیان بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها در این طرح ثبت‌نام کرد‌ه‌اند و سایر فرهنگیان نیز در مهلت باقی‌مانده باید به ادارات تعاون آموزش و پرورش مناطق و نواحی مراجعه کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنند و به همان اداره تحویل دهند تا اطلاعات آنها برای صدور کارت، وارد سایت بیمه ایران شده و ارسال شود.

وی افزود: در مرحله نخست انجام کار، پس از دریافت و پالایش اطلاعات، کارت بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته‌ای که تا 21 دی‌ماه ثبت‌نام کرده باشند، تا آخر دی‌ماه صادر و از طریق ادارات تعاون آموزش و پرورش مناطق و نواحی به آنها تحویل می‌شود.
 
عبداللهیان اضافه کرد: استفاده از خدمات «بدون سقف تعهد» از زمان ثبت‌نام در طرح و با دریافت معرفی‌نامه از ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی و مراجعه به شعب بیمه ایران در همان شهر امکان‌پذیر است و در رابطه با خدمات «دارای سقف تعهد» شامل «دندانپزشکی، عینک و زایمان‌های طبیعی و سزارین» نیز استفاده از خدمات پس از دریافت کارت بیمه امکان‌پذیر خواهد بود.
 
* اجرای طرح به مدت 4 ماه/ فرهنگیان بازنشسته نگران تمدید قرارداد نباشند

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مدت اجرای قرارداد بازنشستگان در حال حاضر 4 ماه و از اول دی‌ماه 90 تا اول اردیبهشت 91 است و برای پس از آن نیز به هیچ‌عنوان نگران نباشند، چرا که با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، این قرارداد مجدداً تمدید می‌شود.

عبداللهیان اظهار داشت: حق بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها 8 هزار و 500 تومان به ازای هر نفر خواهد بود و برای فرهنگیان شاغل نیز حدود 7 هزار تومان به ازای هر نفر است.
 
* آموزش و پرورش هیچ قراردادی با بیمه آتیه‌سازان حافظ ندارد
 
وی همچنین در خصوص اظهارات مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ مبنی بر ادامه داشتن خدمات این شرکت به فرهنگیان بازنشسته گفت: ما هیچ قراردادی با بیمه آتیه‌سازان حافظ نداریم و قرارداد قبلی را نیز صندوق بازنشستگی کشوری بسته است و ارتباطی با آموزش و پرورش ندارد؛ در این رابطه می‌توانید از این صندوق جویا شوید.
 
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: براساس تفاهم‌نامه چهارجانبه میان وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری و بیمه ایران مقرر شده است که به ازای هر نفر 7 هزار و 130 تومان از سوی صندوق بازنشستگی به بیمه ایران پرداخت شود.
 
عبداللهیان خاطرنشان کرد: قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان شاغل نیز که هم‌اکنون در سال دوم اجرا قرار دارد، از اول اردیبهشت 91 به طور خودکار یک سال دیگر تمدید می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیده معصومه میرسعیدقاضی ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    0 0
    با سلام وتشکر شما در سایت نوشته اید کسانی که تا 21دی ماه نام نویسی کرده اند کارت انها اماده است . در صورتیکه 2 روز قبل تماس با منطقه 5 گرفتم و فرمودند هیچ کارتی نیامده. 28/11/90
  • سیده معصومه میرسعیدقاضی ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۳
    0 0
    باسلام خواهشمندم بفرمایید به کدام سایت برویم و ببینیم کدام بیمارستانها و پزشکانی طرف قرارداد هستند .از هر همکاری پرسیدم هنها هم بی اطلاع بودند.
  • هوشنگ ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    0 0
    با سلام گفتید که پس از چهار ماه بیمه طلایی بازنشستگان تمدید می شود ولی نکردید ای کاش حرف و عمل شما یکی بود و به این فکر می افتادید که بالاخره یک روز شما هم بازنشسته خواهید شد
  • بازنشسته 14 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    1 0
    تکلیف ما ثبت نام نشدهها چیست؟کی میتوانیم مراجعه کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس