گزارش تصویری بازی استقلال و ماشین سازی

بخشی زاده می گوید تیم ماشین سازی در مقابل پرسپولیس محکوم به برد است.

به گزارش مشرق، یوسف بخشی زاده دستیار رضا مهاجری در تیم ماشین سازی در خصوص بازی با سپاهان گفت: بازی با سپاهان کاملا از هر لحاظ برتر بودیم ولی داور یک اشتباهاتی کرد که تیم ما عقب کشید. البته بعد از دقیقه 80 با ارسال های بلندشان تیم ما را عقب کشیدند. یک نفر هم که اخراج شد از تیم ما و واقعا از لحاظ بدنی دقیقه 80 به بعد افت کردیم ولی از بچه ها راضی هستیم خیلی خوب بازی کردیم، مستحق لااقل دوگل بودیم در این بازی. یک اشتباه فردی بود که گل خوردیم البته 5 بازی قبل هم ما در همه مستحق برد بودیم. سایپا، استقلال، نساجی و مسجد سلیمان باید 3امتیاز کامل را میگرفتیم.

بیشتر بخوانید:

وی درباره بازی سخت این تیم برابر پرسپولیس نیز عنوان کرد: البته تو لیگ بازی آسان نداریم و همه سخت هستند اما پرسپولیس تیم خوبی است و بازی با این تیم شرایط ویژه ای دارد. ولی الان جدیدا تبلیغات میکنند نمیدانم پرسپولیس بازیکن ندارد فلان ندارد ما هم در همان شرایط هستیم. پرسپولیس داشته هایش بهترین داشته هاست ولی ما در حد تیم خودمان هستیم. ما هم یازده نفر هستیم نفر  12 و 13 هم نداریم ولی هرجور شده که بچه ها این هفته خیلی خوب تمرین کردن که 3امتیاز را بگیریم از پرسپولیسی ها.

بخشی زاده ضمن اشاره به عملکرد تیم های پایه تبریز، اظهار داشت: ببینید 3/4 سال اخیر در تبریز نمی گویم مربیان غیر بومی بلکه تمام مربیان درمورد پایه های مان خیلی ضعیف کار کردند. الان ما در تبریز تیم های پایه مان در حدی نیست که بتوانیم از آنجا برداریم بیاوریم ولی امسال اگر قسمت باشد با آقای مهاجری هماهنگ شدیم که حداقل زیر 23سالمان را از خود تبریز برداریم و برویم دنبال استعداد یابی.

پیشکسوت فوتبال تبریز در ادامه با اشاره به نقش زنوزی در عملکرد تیم های تبریزی، گفت: در برنامه نود همین بحث بود آقای زنوزی خودش همین موضوع را باز کردند. آقای زنوزی میگوید هیچکس نیست مجبور هستم خودم خرج کنم. ولی راست می گوید از این طرف که آقای وزیر ورزش دوتا تیم را اداره میکند، صنایع ما 6/7 تیم را اداره میکنند، وزارت صنعت و معدن ما و... . فکر نکنم ایرادی باشد، الان هم آقای زنوزی مالک باشگاه ماشین سازی نیست حامی باشگاه ماشین سازی است. ما هیئت مدیره جدا داریم مدیر عامل جدا داریم حامی مالی جدا داریم.

بخشی زاده در پایان ضمن تمجید از عملکرد هواداران ماشین سازی گفت: هواداران تبریزی که همیشه لطف داشتند. واقعا زحمت میکشند برای ما. بهترین  هوادار کل دنیا را ما داریم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
    9 6
    اقا حرف زدن بلد نیستی ساکت بودن و حرف نزدن هم بلد نیستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • صصصص IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
    7 3
    خودت را خرکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس