کشتی

فدراسیون کشتی روسیه اعلام کرد که به دلیل اتفاقات رخ داده به کشورمان سفر نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، در حالی که به نظر می‌رسید با دعوت فدراسیون کشتی روسیه از ایران برای شرکت در دو تورنمنت آلرُسا و آلانز با تقبل تمام هزینه‌های تیم‌های ایرانی و دعوت از میهمانان ویژه، وضعیت بسیار خوبی بر روابط فدراسیون کشتی دو کشور حاکم باشد، اما یک اشتباه یا کوتاهی باعث شد روابط دو فدراسیون دچار مشکل شود.

بیشتر بخوانید:

زمان و مکان لیگ جهانی کشتی آزاد و فرنگی

فدراسیون کشتی ایران چندی پیش دعوتنامه حضور در جام بین المللی شاهد را برای روس‌ها ارسال کرد و متعهد شد بلیت رفت و برگشت دو تیم آزاد و فرنگی جوانان این کشور را نیز تهیه کند.

در همین راستا دو تیم جوانان روسیه نزدیک به یک ماه در مسکو اردو زدند و آنها نیز برای نشان دادن علاقه مندی خود در جهت بهبود و تقویت روابط دو فدراسیون، متقابلا دو تیم ایرانی را با پرداخت تمام هزینه‌های اعزام، به دو تورنمنت بین المللی خود دعوت کردند اما مشکلات عجیبی که در مسیر حضور روس ها در ایران ایجاد شد مانع از حضورشان در جام شاهد شد.

مازیار رضایی نماینده فدراسیون کشتی روسیه در ایران در این رابطه گفت: هنوز بلیت برای تیم‌های روسیه تهیه نشده بود که از فدراسیون ایران به من گفتند به روس‌ها اطلاع دهم به فرودگاه مسکو بروند و خیال‌شان بابت اعزام راحت باشد اما وقتی تیم‌های روسیه در فرودگاه حاضر شدند اعلام شد که برای ویزای یکی از دو تیم اقدام نشده و آنها نمی‌توانند وارد خاک ایران شوند. فدراسیون کشتی روسیه نیز در پی این اتفاق حاضر نشد تیم ملی فرنگی‌ که برای ویزایش اقدام شده و قرار بود ویزا را در فرودگاه ایران دریافت کند را به ایران اعزام کند و در نامه‌ای اعلام کرد که به خاطر این بی‌احترامی، به ایران نخواهند آمد.

این درحالی است که تیم منتخب کشتی آزاد ایران بامداد پنجشنبه برای حضور در جام بین المللی آلرُسا راهی مسکو می‌شود و تیم منتخب کشتی مازندران نیز قرار است از ١٦ آذر در جام جایزه بزرگ آلانز شرکت کند.

به هر شکل این اشتباه، کوتاهی یا سهل انگاری از سوی هر کسی باشد باید با آن برخورد شود چرا که علاوه بر عصبانیت روس‌ها از ناهماهنگی ایجاد شده، موجب بی‌اعتمادی آنها نسبت به فدراسیون کشتی ایران می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    2 0
    نا مدیریتی ها و مدیران نا کار آمد کشور را بیچاره کرده اند و آبروی جمهوری اسلامی را هم برده اند .
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    3 0
    عمدیه. میخواهند روابط ایران و روسیه رو خراب کنند.
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
    2 0
    کدام چولمن اینکار را کرده لطفا معرفی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس