حاجی دلیگانی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزارتخانه‌ها اکثر احکام بودجه ۹۷ را اجرا نکرده‌اند و به عنوان مثال وزارت صنعت تنها ۲ حکم از ۲۲ حکم مربوط به این وزارتخانه در بودجه ۹۷ را اجرا کرده‌ است.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: در جلسه امروز کمیته اقتصادی کمیسیون گزارشی را از میزان احکام بودجه ۹۷ توسط وزارتخانه‌های مختلف به کمیسیون ارائه کرد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: کمیته اقتصادی در گزارش خود عنوان کرد که وزارتخانه‌ها اکثر احکام بودجه سال ۹۷ را در ۶ ماهه نخست امسال اجرا نکرده‌اند و تنها تعداد کمی از احکام اجرایی شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: به عنوان مثال در این گزارش آمده بود که وزارت صنعت‌، معدن و تجارت تنها دو حکم از ۲۲ حکم مربوط به حوزه کاری این وزارتخانه در بودجه سال ۹۷ را اجرا کرده است و مابقی احکام توسط این وزارتخانه اجرا نشده است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه موضوع پروژه‌های عمرانی راکدمانده در کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد تا برای تعیین تکلیف این پروژه‌ها که پیمانکاران آنها از ادامه کار انصراف داده‌اند، کمیسیون بودجه نشستی را با سازمان برنامه و بودجه برگزار کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس