کد خبر 914703
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
رئال مادرید

آینده باشگاه رئال مادرید در فصل جاری، در طول یک ماه آینده تعیین خواهد شد؛ بازگشت به روزهای باشکوه یا ادامه روند ناامیدکننده فعلی.

به گزارش مشرق، جدا از شرایط فیزیکی و تاکتیکی که توسط تیم در چند وقت اخیر تجربه شده، واقعیت این است که رئال در طول یک ماه آینده، تکلیف خود را در مورد جام‌هایی که در این فصل برایشان می‌جنگد تعیین می‌کند. حالا هفته یازدهم است و رئال هیچ شخصیتی از خود به نمایش نگذاشته و از لحاظ فوتبالی عملکرد بسیار ضعیفی داشته است.
بیشتر بخوانید:

در باشگاه مادرید، هیچکس نگرانی اش را پنهان نمی‌کند ولی آنها می‌دانند در 28 روز پیش رو(چمپیونزلیگ، لالیگا و جام باشگاه‌های جهان)، آینده باشگاه در این فصل تعیین خواهد شد و برخی بازیکنان تا به اینجا نتوانسته اند شرایط را تغییر دهند و پس از شکست 3-0 مقابل ایبار، به اوج ناراحتی و نا امیدی رسیده اند.

پس از اخراج لوپتگی، حالا دیگر هیچ چیزی نیست که بتوان منتظرش بود. یکی از گزینه ها این است که تیم در نقل و انتقالات زمستانی تقویت شود که در زمان فلورنتینو پرز، کمتر رئال به دنبال خرید در زمستان بوده است. رئیس سپیدپوشان می‌داند که همه چیز به بازیکنان بستگی دارد و سرنوشت باشگاه در دست آنهاست. نمی‌توان از این موضوع فرار کرد، اما مشکل بازیکنان کمبود اعتماد به نفس است. پرز اخیرا گفته بود:" از ما کاری بر نمی‌آید، همه چیز به بازیکنان بستگی دارد.

چند روز آینده از آنچه هواداران می‌توانند تصور کنند مهم تر خواهد بود. هدف اول رسیدن به دور بعد چمپیونزلیگ است، چیزی که هنوز قطعی نشده و می‌تواند در یک فینال در برنابئو مقابل زسکا به پایان برسد. همچنین تیم‌های لالیگا هم انگار دائما قصد دارند به تیمی که تلاشی برای جنگیدن نمی‌کند، فرصت بدهند. اما برخی شکست ها ممکن است برای رئال و بازیکنان، مثل یک خداحافظی باشند.

حتی در این مقطع، جام باشگاه‌های جهان به یک جام مهم تبدیل شده، بدون اینکه برنامه ریزی خاصی برایش وجود داشته باشد. اما با توجه به نتایج اخیر رئال، این احتمال وجود دارد که سپیدپوشان در این جام نیز نتایج ضعیفی کسب کنند. اما کسب پیروزی در این رقابت ها و قهرمانی در آن می‌تواند رئال را به شرایطی بهتر برساند و از این وضعیت نجات دهد.

با توجه به شرایط فعلی و عدم تعهد بازیکنان به عملکردشان در زمین، همانطور که در دیدار مقابل ایبار دیده شد و سرخیو راموس نیز در مصاحبه اش مطرح کرد، مربی و مدیریت می‌دانند که هر چه سریعتر باید این شرایط را تغییر دهند. عجیب بودن شرایط فعلی، همه را سورپرایز کرده است. هیچکس، حتی رختکن هم انتظار نداشت که 5 ماه پس از تاریخ سازی، رئال دچار چنین شرایطی شود ولی همانطور که در راس کار گفته می‌شود، «فقط بازیکنان می‌توانند اوضاع را عوض کنند».

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس