کد خبر 914609
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
دستیار شخصی ترامپ

«جوردن کَرِم» دستیار شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه تغییرات در دولت «دونالد ترامپ» بعد از انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، قرار است تا چند هفته دیگر رسما از کاخ سفید کنار برود.

به گزارش مشرق، یکی از چهره‌های نزدیک به رئیس‌جمهور آمریکا که از سال ۲۰۱۵ به عنوان عضو ستاد انتخاباتی او در کنار «دونالد ترامپ» بوده است، در ابتدای سال ۲۰۱۹ رسما به کار خود در کاخ سفید پایان می‌دهد.

بنا بر گزارش «بلومبرگ» و همچنین پایگاه «هیل»، گزارش دادند که «جوردن کَرِم» دستیار شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید در نظر دارد تا چند هفته دیگر رسما به کار در دولت پایان داده و به بخش خصوصی برود.

بیشتر بخوانید:

طبق گزارش‌ها قرار است او در ابتدای سال ۲۰۱۹ (اوایل دی ماه) رسما از کاخ سفید و دولت ترامپ کنار برود.

جوردن کَرِم از جولای ۲۰۱۵ به عنوان عضو ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، همکاری با او را آغاز کرد و از ماه مارس امسال مدیر اداره دفتر کار رئیس‌جمهور آمریکا بوده است.

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، او از کسانی است که از صبح زود تا پاسی از شب ترامپ را می‌بیند و در سفرهای همراه همیشگی و معتمد شخصی او بوده است.

به دنبال انتشار خبرها درباره خروج دستیار شخصی ترامپ از کاخ سفید، رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای این خبر را تایید کرده است.

ترامپ اعلام کرد: « جوردن کَرِم فرد فوق‌العاده‌ای است که من طی چند سال اخیر به خوبی او را شناخته‌ام. او از ابتدا با من بوده و من از وفاداری و تعهدش به دولتم تشکر می‌کنم. او کارش را برای من و تیمم فوق‌العاده انجام داد و می‌دانم که در آینده هم کارهای بسیار عالی انجام خواهد داد».

یک مقام دولت آمریکایی اعلام کرده که برنامه دستیار شخصی ترامپ این بوده که بعد از انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا از کاخ سفید کنار رفته و به کار در بخش خصوصی برود.

کناره‌گیری دستیار شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه سلسله تغییرات در دولت او صورت می‌گیرد، تغییراتی که بعد از انتخابات اخیر با استعفای «جف سشنز» وزیر دادگستری آغاز شده و زمزمه‌ها از احتمال برکناری وزیر امنیت داخلی آمریکا توسط ترامپ هم حکایت دارند.

ترامپ در یک مصاحبه اخیر خود خبر داد که بعد از انتخابات اخیر در نظر دارد تعدادی از اعضای کابینه را که از عملکردشان رضایت ندارد، تغییر دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس