مایک پامپئو نمایه

وزیر خارجه آمریکا در واکنش به سخنان حسن روحانی در کنفرانس وحدت اسلامی، با انتشار بیانیه‌ای ادعاهایی را ضد کشورمان مطرح کرد.

به گزارش مشرق، وزیر خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای به سخنان حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان در کنفرانس وحدت اسلامی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

واکنش نماینده ویژه ترامپ به سخنان روحانی

واکنش اتحادیه اروپا به سخنان «روحانی»

روحانی: مسلمانان راهی جز وحدت و یگانگی ندارند

مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در بیانیه خود آورده است: «روحانی، رئیس جمهوری ایران بار دیگر خواهان نابودی اسرائیل شد. وی به اسرائیل به عنوان "غده سرطانی" و "رژیم جعلی" ارجاع داده است. چنین اظهاراتی باعث شعله‌ور شدن تنش در منطقه از طریق ... فراخواندن به جنگ است. در یک کنفرانس بین‌المللی درباره وحدت اسلامی، روحانی همچنین مسلمانان جهان را به اتحاد علیه ایالات متحده تشویق کرد. این یک گام خطرناک و مسئولیت‌ناپذیرانه است که به انزوای عمیق‌تر ایران منجر خواهد شد.»

حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان در جریان کنفرانس وحدت اسلامی که روز شنبه در تهران برگزار شد تصریح کرد «یکی از نتایج شوم جنگ جهانی دوم شکل‌گیری یک غده سرطانی در منطقه بود.» روحانی در ادامه سخنان خود اسرائیل را یک «رژیم جعلی» ایجاد شده توسط کشورهای غربی توصیف کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    3 10
    مایه تاسف است
  • مهماندار هواپیما IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    5 4
    باید در تمام تریبونهای خارجی به اسراییل حمله کنند که جعلی و ادمکش تا مجبور به عقب نشینی باشن حتی علیه هلوکاست دروغین هم باید حمله صورت بگیره یکی از راههای مبارزه با تحریمها است
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    4 7
    زنگ خطر خیلی وقته برای آمریکا به صدا در اومده آقای پمپ آب
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    3 0
    پیداست آمریکائیها خیلی دردشون اومده بیچاره ها چند سالی بود از فساد و انحطاط و جنایاتشان در حق مردم مظلوم خاورمیانه کمتر شنیده بودند حالا از خشم عربده می کشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس