کد خبر 914586
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
حسن روحانی

نماینده ویژه دولت دونالد ترامپ در امور خاورمیانه در واکنش به سخنان حسن روحانی درباره ماهیت رژیم صهیونیستی، اتهاماتی را علیه رئیس جمهوری کشورمان طرح کرد.

به گزارش مشرق، فرستاده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در امور خاورمیانه به سخنان مقامات ارشد کشورمان درباره اسرائیل و ایالات متحده واکنش نشان داد.

جیسون گرینبلات، فرستاده ویژه دونالد ترامپ در امور خاورمیانه، با اشاره به سخنان اخیر حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان، در ادعایی وی را به انتشار «ایدئولوژی نفرت‌انگیز و مخرب» متهم کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش اتحادیه اروپا به سخنان «روحانی»

روحانی: مسلمانان راهی جز وحدت و یگانگی ندارند

گرینبلات در بیانیه‌ای توهین‌آمیز علیه حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان اعلام کرد: «ما اظهارات گستاخانه روحانی را محکوم می‌کنیم.»

به نوشته تایمز اسرائیل، در بیانیه فرستاده ویژه ترامپ در امور خاورمیانه ادعا شده است: «روحانی به انتشار ایدئولوژی نفرت‌انگیز و مخرب نظام ایران ... ادامه می‌دهد.»‌

مقامات ارشد ایالات متحده آمریکا خصوصا دولت دونالد ترامپ به کرات بر تعهد غیرقابل‌خدشه خود به تأمین امنیت اسرائیل و حمایت از تل‌آویو تأکید کرده‌اند.

حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان در جریان کنفرانس وحدت اسلامی که روز شنبه در تهران برگزار شد تصریح کرد «یکی از نتایج شوم جنگ جهانی دوم شکل‌گیری یک غده سرطانی در منطقه بود.» روحانی در ادامه سخنان خود اسرائیل را یک «رژیم جعلی» ایجاد شده توسط کشورهای غربی توصیف کرد.

پیشتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از سخنان روحانی به شدت عصبانی شده بود، خواهان اتحاد کشورهای جهان با رژیم صهیونیستی علیه ایران شده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمـّ؁د IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    2 0
    شما یانکی های صهیونیست حامی تروریسم غلط زیادی می کنید. تو دهن شما باید کوبیده بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس