خانزادی

فرمانده نیروی دریایی ارتش از بهره‌برداری ناوشکن «دنا» طی کمتر از ۶ ماه دیگر و الحاق زیردریایی «فاتح» در ماه آینده به ناوگان نیروی دریایی ارتش خبر داد.

به گزارش مشرق، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، در مراسم تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پس از آسیبی که به ناوشکن دماوند رسید، کار ساخت ناوشکن جدید دماوند آغاز شد. من امروز می‌گویم که ساخت ناوشکن دماوند جدید، تنها ۱۸ ماه به طول خواهد انجامید. کارهای زیادی بر روی سازه دماوند جدید صورت گرفته است؛ تا آخر سال ۹۷ موتورهای دماوند جدید نصب شده و سیستم‌های آن کاملا عملیاتی خواهند شد و این شناور در آب قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

ایران سه ناوشکن به دریا می‌فرستد


وی ادامه: روز پنجشنبه (۸ آذر ماه) یک فروند از زیردریایی‌های کلاس غدیر به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش الحاق خواهد شد و روز شنبه (۱۰ آذر) نیز شاهد الحاق ناوشکن سهند به نیروی دریایی ارتش در خلیج فارس خواهیم بود؛ سهند جدید پیشرفته‌تر از سایر ناوشکن‌هایی است که تاکنون ساخته شده است.

امیر خانزادی در ادامه تصریح کرد: من امروز این نوید را می‌دهم که «دنا» به عنوان ناوشکن بعدی جمهوری اسلامی ایران در آستانه ساخت نهایی قرار گرفته است و ان‌شاالله در کمتر از ۶ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید. کمتر از یک ماه دیگر هم اولین زیردریایی کلاس متوسط یعنی زیردریایی فاتح به ناوگان نیروی دریایی الحاق می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    17 0
    زیر دریایی فاتح شده غم
  • علیرضا IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    20 1
    متاسفانه مدام این تاریخ ها رو عوض می کنند لطفا هر وقت که پروزه اماده شد و انداختین تو اب اعلام کنید . الان تو این هفته گفتین همین هفته زیر دریایی سنگین رونمایی می کنیم و ناوشکن سهند الان شد زیر دریایی سبک غدیر و ناوشکن سهند چرا اینطوری میکنید ما دلسرد میشویم
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    1 5
    الحمدلله
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    3 4
    این طور که مشخصه پشت زیر دریایی فاتح ترس از بعضی ها خوابیده!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس