کد خبر 914528
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
احد آزادی‌خواه

نماینده مردم ملایر با اشاره به خروج بازنشستگان از بدنه اجرایی کشور بعد از تصویب در مجلس گفت: بدیهی است که احکام صادره از طرف بازنشستگان بعد از تاریخ 26 آبان باطل می‌شوند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: از عصر روز 27 آبان  احکامی برای اینجانب ارسال می‌شود که واقعا جالب هستند، ولی یک نکته بسیار مهم اینجا مطرح است که وقتی یک بازنشسته در تاریخ 26 آبان رسما مسئولیتش در هر سمتی به پایان می‌رسد، قاعدتا توان زدن حکمی نیز برای هیچ شخصی بعد از این تاریخ ندارد.

بیشتر بخوانید:

نشست ویژه سه قوه برای بررسی و رفع ابهامات قانون منع به کارگیری بازنشستگان

وی افزود: احکام صادره از سوی مدیر بازنشسته که باید قبل از ۲۶  آبان پستش را ترک کند، خنده دار است و احساس می‌کنم جنبه شوخی داشته باشند و نه جدی، ولی اگر جدی باشند بدون شک دیوان محاسبات ورود خواهد کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از این احکام که بسیار سرو صدا کرد احکام صادره توسط  محمد حسن تولایی برای بزرگترین پتروشیمی‌های درحال ساخت و فعال کشور بود، بنده ابتدا حکم صادره را در فضای مجازی دیدم ولی باورم نمی‌شد، سپس پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی  (نیپنا) خبر از حکم داد که موضوع برایم بسیار جالب و تاسف بار شد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی فهمیدم مراسم تودیع و معارفه‌ای مدیران منصوب او در روز دوشنبه 28 آبان برگزار شد، به این یقین رسیدم که گویا مدیر عامل بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور تصمیم دارد مجلس را به چالش بکشد که هم متولد سال 1329 و بازنشسته است و هم احکام را در روز 27 آبان می‌دهد و هم مراسم تودیع و معارفه در روز 28 آبان ترتیب می‌دهد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: مجلس با قدرت جلوی رفتارها و حرکات ماجراجویانه شبیه موضوع مذکور خواهد ایستاد و اجازه نمی‌دهد اشخاصی همچون محمدحسین تولایی اعتبار مجلس را به چالش بکشند و افکار عمومی هم بدانند تمامی احکام صادره ایشان بی اعتبار است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس