صالحی نمایه

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در سخنانی در بروکسل از طرف‌های توافق هسته‌ای برجام خواست موضع‌گیری‌های سیاسی درباره این توافق را به عمل تبدیل کنند.

به گزارش مشرق، «علی اکبر صالحی»، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران روز دوشنبه درباره تبعات لغو توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+4 (برجام) هشدار داد و از طرف‌های این توافق خواست وعده‌هایشان به ایران را به عمل تبدیل کنند. 

به گزارش رویترز، آقای صالحی در حاشیه همایشی درباره همکاری‌های هسته‌ای در بروکسل گفت: «من امیدوارم مواضع سیاسی ابراز شده توسط اتحادیه اروپا، چین و روسیه به عمل تبدیل شوند.»

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: «اگر این توافق فروبپاشد، اوضاع مطمئناً تغییر خواهد کرد و همه چیز به آشوب کشیده می‌شود.»

بیشتر بخوانید:

صالحی: خروج آمریکا از برجام بی‌مسئولیتی بود

واکنش صالحی به ماجرای «تورقوزآباد»

کشورهای اروپایی با اقدام آمریکا در خروج از توافق هسته‌ای برجام مخالفت کرده و وعده داده‌اند با حفظ منافع اقتصادی ایران در صدد حفظ این توافق برخواهند آمد. این کشورها علی‌رغم این در ارائه راهکارهای عملی برای تحقق این وعده‌ها ناکام مانده‌اند. 

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه کارشکنی‌های واشنگتن در اجرای برجام، اردیبهشت‌ماه سال جاری کشورش را از این توافق هسته‌ای خارج و اعلام کرد تحریم‌های وضع‌ شده به بهانه هسته‌ای علیه ایران از سر گرفته خواهند شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    1 0
    خسته نشده بس که دست گدایی دراز کرده..... والله تالله بالله رو هنوز مردم فراموش نکردن ... وقتشه که طبق قسمی که خورده بود مارو برگردونه به قبل از برجام....... خودش هم میدونه که دروغ گفته بود
  • شهروز CA ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    0 0
    باریک الله قلدر شدی؟! با این لحن یه موقع زشت نباشه غربیا ناراحت بشن. به قول حسن جونتون همه ی تحررررررررررریم ها به همین غلظت برداشته خواهد شد. سوت بزنین باریک الله تو خیابونا برقصین شادی کنین شکماتون سیره دیگه طبیعیه. بیچارمون کردین. این همه گفتن قدم به قدم برین جلو صد قدم رفتین یه قدم اومدن . حالا اونا همون یه قدم رو برگشتن شما مجبورین صد قدم برگردین عقب یعنی ۶ سال پَر.
  • شهروز CA ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    0 0
    من که باورم نمیشه چون آقای روحانی خودش میگفت همه ی تحررررررررررررررررریم ها با همین ر لغو خواهد شد من که میگم خالی بندیه تحررررررررررررریم ها لغو شده یهو میخوان سورپرایزمون کنن خوشحال بشیم بریم تو خیابونا بزنیم و برقصیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس