به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با مهر، ضمن بیان مطلب فوق افزود: امیر قلعه نویی، پرویز مظلومی و فرهاد پورغلامی باید به باشگاههای خود پاسخ دهند که چگونه از نشان تجاری یک شرکت تولید کننده لباسهای ورزشی دیگر در لباسهای خود استفاده میکنند.
وی در همین خصوص افزود: براساس اصول مدیریت تجاری در باشگاهها مربیان و بازیکنان فقط با باشگاهها قرارداد دارند و موظفند از نشان تجاری اسپانسر رسمی که با باشگاه قرارداد دارد، استفاده کنند.
کارشناس فوتبال ایران خاطر نشان کرد: در فوتبال حرفهای مرسوم نیست که سرمربی تیم از لوگوی یک شرکت تجاری دیگر استفاده کند که طرف قرارداد باشگاهش نیست، هر چند که وی در آن شرکت سهام و منافع داشته باشد.
وی در همین خصوص تاکید کرد: متاسفانه درحال حاضر سه مربی لیگ برتری به طور هماهنگ از نشان تجاری یک شرکت تولیدکننده لباسهای ورزشی استفاده می کنند که این موضوع خلاف قوانین بین المللی مدیریت تجاری در باشگاههای ورزشی است، مگر آنکه ثابت شود آن شرکت در این خصوص با باشگاه موردنظر قرارداد دارد.
نصیرزاده با بیان اینکه شرکتهای تولید کننده لباسهای ورزشی علاوه بر باشگاه طرف قرارداد خود باید با سازمان لیگ نیز قرارداد امضا کنند، تاکید کرد: سازمان لیگ نیز باید برندهای مجاز شرکتهای تولید کننده لباسهای ورزشی را که میتوانند با باشگاهها قرارداد ببندند، معرفی کند.
وی در خصوص نحوه صدور رضایت نامه جاسم کرار برای پیوستن وی به تیم شاهین گفت: شرط فتح الله زاده برای رئیس هیئت مدیره باشگاه شاهین مبنی بر بازی نکردن جاسم کرار در بازی فینال جام حذفی به هیچ وجه از طرف فدراسیون و سازمان لیگ پذیرفتنی نیست.
کارشناس فوتبال ایران در همین خصوص افزود: فتح الله زاده از مدیران عامل موفق فوتبال ایران است که شناخت خوبی نسبت به شرایط لیگ ایران پیدا کرده است. درواقع وی فردی است که با جیب خالی بهترین بازیکنان لیگ ایران را جذب کرد و از این حیث آدم جالبی است اما شرط گذاشتن وی برای رئیس هیئت مدیره باشگاه شاهین مبنی بر استفاده نکردن از جاسم کرار در بازی فینال جام حذفی خلاف اصول حرفهای فوتبال است.
وی تصریح کرد: حتی اگر این شرط پشت درهای بسته گذاشته شده باشد چون در حال حاضر کرار بازیکن رسمی باشگاه شاهین بوشهر بوده و کارت بازی برای وی صادر شده است.