اتحادیه اروپا

یک سخنگوی اتحادیه اروپا به سخنان «حسن روحانی»، رئیس‌جمهور ایران درباره رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و از این رژیم حمایت کرد.

به گزارش مشرق، یک سخنگوی اتحادیه اروپا به سخنان «حسن روحانی»، رئیس‌جمهور ایران درباره رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و از این رژیم حمایت کرد.

وی سخنان روحانی ضد رژیم صهیونیستی را «غیرقابل قبول» خواند و بر تعهد اتحادیه اروپا نسبت به این رژیم  تاکید کرد. 

بیشتر بخوانید:

روحانی: مسلمانان راهی جز وحدت و یگانگی ندارند/ آنچه آمریکا از منطقه و جهان می‌خواهد بردگی است/ قدردانی هنیه از حمایت‌های ایران از مقاومت

فیلم/ انتقاد تند روحانی از حمایت های آمریکا از اسرائیل

رئیس‌جمهور ایران طی سخنرانی در سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی در تهران، یکی از آثار شوم پس از جنگ جهانی دوم را تشکیل غده سرطانی در منطقه غرب آسیا دانست و گفت: تشکیل این غده سرطانی بر این مبنا بود که غرب مدعی بود که به ملت‌ها و حتی به دولت‌هایی که بسیاری از آنها دست‌نشانده‌شان بود اعتماد ندارد و باید قدرت دست‌نشانده خود را در منطقه مستقر کند که صد در صد گوش به فرمانشان باشد و منافع غرب را در منطقه حساس خاورمیانه تضمین کند.

حسن روحانی تصریح کرد: «چطور یک رژیم جعلی به نام اسرائیل در منطقه تشکیل شد و چطور ملت بزرگ و تاریخی فلسطین از خانه‌های خود رانده و آواره شدند و سالیان دراز مورد قتل و غارت صهیونیست‌ها در منطقه قرار گرفتند؟ مشکل کجاست؟».

پیش از این، صدراعظم اتریش در توئیتر خود به این اظهارات واکنش نشان داد و نوشت: «من اظهارات اخیر رئیس‌جمهور روحانی علیه اسرائیل را به شدیدترین نحو محکوم می‌کنم. تردید درباره حق موجودیت اسرائیل یا درخواست برای نابودی اسرائیل قطعا غیرقابل قبول است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    20 0
    اسرائیل باید نابود شود کسی هم نمی تواند جلوی این روند را بگیرد
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    26 2
    به این جوان اتریشی تازه به دوران رسیدوناپخته تفهیم گرددپس موجودیت فلسطین چه میشود با قدمت هزاران سال کشورش توسط رژیم پلید صهیونیستی غصب شود وملت آن سالها آواره گردند ان موقع تو حق داری از رژیم جعلی حمایت کنی دیگران حق ندارند از کشور اصلی اسلامی حمایت کند
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    11 0
    صدراعظم اتریش غلط کرد
  • قریشی IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    60 0
    اگر تمام غرب و شرق خواهان ماندن اسرائیل و برقراری حکومت ناحق صهیونیستها باشند چون در مقابل جبهه خدا ومجاهدان برحقش قرار دارند یقیین بدارید پایه های این رژیم ریزش خواهد کرد و عاقبتی جز نابودی در انتظارشان نخواهد بود . تمام اروپا و امریکا نمی تواند جلوی نابودی رژیم شیطانی اسرائیل را بگیرند . مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا
  • چلارسی IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    10 8
    اسرائیل رو درست کردند که منافع غرب رو تامین کند الان اسرائیل چه منفعتی برای غرب دارد؟ آیا کل غرب دربست در خدمت این رژیم جعلی نیست؟ این رژیم اشغالگر جز بلعیدن هزینه ها و منافع و منابع مالی منفعت دارد؟ برای فهم بهتر مقایسه شود رژیم شاهنشاهی سابق و یا رژیم های مرتجع عربی چه منافعی یرای غرب تامین میکردند و میکنند اسرائیل چقدر هزینه برای غرب دارد. جای تعجب دارد از این تحلیل!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس