کد خبر 913816
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
ایران و عراق

توئیتر رسمی جام ملت های آسیا با خاطره نگاری از آخرین رویارویی پرحاشیه همسایه ها در شهر کانبرا استرالیا از این جدال به عنوان نبرد کلاسیک غرب قاره نام برد.

به گزارش مشرق، جام ملت های آسیا 2015 برای تیم ملی ایران پایانی تراژدیک به همراه داشت آن هم با شکست در ضیافت پنالتی ها مقابل همسایه ای که بیش از 75 دقیقه با یک بازیکن بیشتر مقابل کی روش و شاگردانش بازی می کرد. اشتباهی عجیب از داور استرالیایی در اخراج مهرداد پولادی باعث شد تا عراق در مرحله یک چهارم نهایی ایران را در ضیافت پنالتی از پیش رو بردارد تا جام 2015 تلخ تر از آن چیزی که پیش بینی می شد به پایان برسد.

بیشتر بخوانید:

پیام کی‌روش به مناسبت صدمین پیروزی تیم ملی

در شرایطی که ایران و عراق با قرعه کشی صورت گرفته در ابوظبی دوباره با هم در گروه D جام ملت ها قرار گرفتند تا روز 26 دی ماه 97 در ورزشگاه آل مکتوم دبی مقابل هم قرار بگیرند توئیتر رسمی جام ملت های 2019 در گزارشی نوستالژیک به اتفاقات آخرین بازی دو تیم در شهر کانبرا استرالیا اشاره و نوشت:« جنگ کلاسیک فوتبال آسیا میان ایران و عراق دوباره تکرار می شود اما این بار در روز پایانی مرحله گروهی در شهر دبی. آخرین بار تقابل آنها 129 دقیقه به طول انجامید آن هم با اتفاقات و حواشی بسیار زیاد که در نهایت عراق در پنالتی ها صعودش به جمع چهار تیم نهایی را قطعی کرد».


رقابت های جام ملت های آسیا 2019 در شرایطی از روز 15 دی ماه 97 در امارات آغاز می شود که ایران و عراق در گروه D در روز اول و دوم به مصاف یمن و ویتنام می روند تا برای جنگ صدرنشینی روز سوم (26 دی ماه) در ورزشگاه آل مکتوم دبی مقابل هم صف آرایی کنند. این برای دومین بار است که دو تیم در امارات در مراحل گروهی جام ملت ها هم گروه می شوند که اولین بار آن در جام ملت های 96 بود که ایران با نتیجه 2-1 به عراق باخت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس