کد خبر 913758
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
مسعود تابش

مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتقاد از وضعیت مالکیت دو باشگاه تراکتورسازی و ماشین‌سازی گفت: تیمی که روز گذشته مقابل ما به میدان آمد برای یک تیم دیگر بازی کرد و همه چیز برای یک تیم برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش مشرق، مسعود تابش درباره تساوی یک بر یک تیم فوتبال سپاهان مقابل ماشین‌سازی در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: این بازی را مساوی نکردیم و مساوی را برای ما در آوردند. واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم. بحث داوری‌ها امان ما را بریده است. در این بازی یک پنالتی صددرصد برای تیم گرفته نمی‌شود و ضربه‌ای به پشت پای کی‌روش استنلی می‌خورد که باعث می‌شود گوشت پای این بازیکن کنده شود. این صحنه در هرجای دنیا که رخ می‌داد بازیکن خاطی را 4-3 جلسه محروم می‌کردند. در این صحنه، هم باید پنالتی گرفته می‌شود و هم بازیکن اخراج می‌شد.

بیشتر بخوانید:

قلعه‌نویی:‌ آقایان! یعنی فقط فوتبالمان تحریم است؟

به دلیل اشتباهات داوری 8 تا 10 امتیاز از سپاهان گرفته شده است

وی با اشاره به اینکه یک گل سپاهان در این بازی مردود اعلام شد, تصریح کرد: واقعاً از این اتفاقات تعجب می‌کنیم. وضعیت داوری‌ها عجیب‌ و غریب است. ما با فدراسیون فوتبال در این باره مکاتبه کردیم و گفتیم که بررسی کنند و ببینند کدام تیم از لحاظ داوری بیشتر متضرر شده است. تاکنون به دلیل اشتباهات داوری 8 تا 10 امتیاز از سپاهان گرفته شده است. در همین بازی با ماشین سازی 2 امتیاز به دلیل قضاوت ناعادلانه داور از سپاهان به راحتی گرفته شد.

کجای دنیا مالکیت دو باشگاه برای یک نفر است؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه به بحث مالکیت مشترک دو باشگاه ماشین‌سازی و تراکتورسازی تبریز اشاره کرد و گفت: در کجای دنیا مالکیت دو باشگاه در یک شهر برای یک نفر است؟ تیمی که دیروز مقابل ما به میدان آمد برای یک تیم دیگر بازی کرد. تماشاگرانی هم که به ورزشگاه آمده بودند همینطور. در تبریز همه چیز برای یک تیم برنامه‌ریزی شده است. شرایط نابرابر و رقابت ناعادلانه است.

باشگاه‌ها حق دارند نسبت به موضوع مالکیت تیم‌های تبریزی اعتراض داشته باشند

تابش تاکید کرد: مگر می‌شود در یک شهر یک نفر مالک دو باشگاه باشد؟ آن وقت گفته می‌شد تیم سپاهان نوین‌ این اجازه را ندارد که حتی در لیگ‌های دیگر شرکت کند. به ما مدام گفته می‌شد سپاهان نوین باید یک باشگاه دیگر باشد تا بتواند در رقابت‌های سایر لیگ‌ها شرکت کند اما الان در لیگ برتر یک نفر دو تیم دارد؛ آن هم در یک شهر. بعضی از دوستان تحلیل می‌کنند که سپاهان و ذوب‌آهن هم برای یک وزارتخانه هستند اما بهتر است بروند مطالعه کنند. سهامداران شرکت‌های این دو باشگاه در بورس فرق می‌کنند و کلاً تشکیلاتی جداگانه دارند. تیم‌‌های لیگ برتری تبریز فقط در ظاهر اسم‌شان متفاوت است اما این اصلاً درست نیست. باشگاه‌ها حق دارند نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشند.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس, استقلال و سایپا در آسیا پسوند ایران دارند اما ذوب‌آهن برای ایران نیست

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: سپاهان و ذوب‌آهن در اصفهان رقابتی سخت اما جوانمردانه با یکدیگر دارند. امسال هر دوی آنها از داوری‌ها متضرر شده‌اند. شرایط در لیگ اصلاً‌ سالم نیست و نابرابر است. تیم‌های پرسپولیس, استقلال و سایپا در آسیا پسوند ایران دارند اما ذوب‌آهن برای ایران نیست و گفته می‌شود ذوب‌آهن اصفهان. چرا اینطور عمل می‌کنید؟ بعد از آن طرف می‌گویند فدراسیون اصفهانی و باند اصفهانی... واقعاً فدراسیون تاکنون چه امتیازی به تیم‌‌های اصفهانی داده است؟

سپاهان امسال تیم خوبی دارد می‌خواهند اذییتش کنند 

تابش تصریح کرد: امسال تیم‌های خوب زیادی در لیگ برتر هستند که برای قهرمانی بسته شده‌اند. شاید دیده‌اند سپاهان امسال تیم خوبی دارد می‌خواهند اذییتش کنند. من با کارشناسان ارشد داوری صحبت کردم همه آنها معتقد‌ند امسال شرایط داوری اصلاً خوب نیست. ناظران داوری فدراسیون هم از داوری‌ها رضایت ندارند. بهتر است فدراسیون بررسی کند که کدام تیم‌ها از داوری‌ها بیشتر متضرر شده‌اند. داور‌‌انی که می‌خواهند تست کنند را برای بازی‌های سپاهان می‌گذارند. 

داور نگران بود کرنر آخر سپاهان گل شود

تابش به انتقاد از عملکرد یاسر همرنگ داور دیدار ماشن‌سازی- سپاهان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم 6 تعویض انجام شد و بارها بازیکنان ماشین‌سازی به دلیل مصدومیت و تمارض روی زمین افتادند و یکی دوبار برانکار به داخل زمین آمد. درحالی که انتظار داشتیم داور 8-7 دقیقه وقت تلف‌شده بگیرد اما فقط 3 دقیقه گرفت. در همین 3 دقیقه هم داور اجازه نداد سپاهان کرنر آخرش را بزند! گفتند نتوانستیم سپاهان را بازنده کنیم بهتر است بازی مساوی تمام شود. داور نگران بود کرنر آخر سپاهان گل شود.

کمیته داوران یک بار هم از سپاهان عذرخواهی کند

وی یادآور شد: در بازی سپاهان و استقلال یک پنالتی مشکوک برای استقلال گرفته نشد اما همه زمین و آسمان را به هم دوختند و کمیته داوران عذرخواهی می‌کند, اما  در  آخر برخی از کارشناسان می‌گویند که داور به درستی برای استقلال پنالتی نگرفته است. حالا برای سپاهان بار‌ها پنالتی مسلم گرفته نمی‌شود اما هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. بهتر است یک بار هم از سپاهان عذرخواهی شود.

تیم‌های اصفهانی خطرناک شده‌اند و باید کوبیده شوند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در بازی دیروز 2 امتیاز از سپاهان گرفته شود. این احساس وجود دارد که شاید تیم‌های اصفهانی خطرناک شده‌اند و باید کوبیده شوند. امسال مسابقات لیگ به نحوی است که بسیاری از تیم‌ها خوب هستند و بهتر است اجازه دهند بازی‌ها جوانمردانه و با جذابیت دنبال شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • امیر IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
    1 0
    امسال فدراسیون وقت نکرده دم تیم شما رو خوب ببینه یا داوری نیافتین به سمتتون غش کنه
  • US ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
    3 0
    حرف دلتو بزن اقای تابش منظورت اینه این مساوی از پیش طراحی شده بود تا پرسپولیس بسمت قهرمانی بره؟
  • پرسپولیس IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
    2 0
    تابش جون شکر کن که مساوی روگرفتی تا دقیقه 87 عقب بودی که
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
    0 6
    حرف حساب. فوتبال بی در و پیکر.... مالک ابر بدهکار بانکی،دو تا تیم داره و....
  • IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    0 0
    در یک شهر یک نفر مالک دو باشگاه .عجب چه مدیریت.......
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    0 0
    چرت و پرت نگو تیمت فوتبال نتونست ماشین رو ببره ناراحتی چرا اون زمان یادت اس چه بلائی سر تراکتور آوردید قهرمانی رو با مافیا بازی در بازی آخر گرفتید با همکاری جاسوس هاتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس