کد خبر 913674
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
العین

مالک باشگاه العین در واکنش به قرار گرفتن در گروه مرگ آسیا برای رقبای سرشناس این گروه خط و نشان کشید.

به گزارش مشرق، روش عجیب سیدبندی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا قرار  گرفتن سه قهرمان از عربستان، امارات و قطر در کنار قهرمان جام حذفی ایران در گروه C یکی از دشوارترین گروه های تاریخ لیگ قهرمانان را رقم بزند. یکی از این قهرمانان العین است که همچون فصل قبل باید به مصاف الهلال، استقلال و الدحیل قطر برود.
بیشتر بخوانید:

سعود الهاجری مالک العین از آن دست چهره های متمول امارات است که براساس چشم اندازی 20 ساله موفق شد این باشگاه را به یکی از پرطرفدارترین تیم های امارات و پرطرفدارترین تیم های آسیا تبدیل کند.

سعود الهاجری مالک باشگاه العین در واکنش به این گروه بندی با بیان این که مصاف در چنین گروهی چالش های خاص اما جذاب خود را در پی خواهد داشت از آمادگی کامل بنفش های شهر العین برای کسب نتایج ایده آل و به رخ کشیدن قدرت شان خبر داد و با اشاره به ورزشگاه زیبای هزابن زاید برای رقبا خط و نشان کشید.

ورزشگاه زیبا و مدرن هزابن زاید یکی از معدود ورزشگاه های پنج ستاره در حاشیه خلیج فارس است که امکانات مدرنی در آن دیده می شود از جمله نمای بیرونی که نورپردازی زیبایی دارد.

الهاجری با اشاره به این که هیچ رقیبی نمی تواند در هزابن زاید نمایش آسانی پیش رو داشته باشد از این که بازرسان حرفه سازی afc این ورزشگاه همین طور مراحل حرفه سازی العین را تایید کردند را گامی بلند برای تبدیل شدن العین به قدرت اول باشگاهی خاورمیانه و حاشیه خلیج فارس دانست.

این همان ورزشگاهی است که استقلال هم خاطرات خوشی در آن دارد هم خاطرات تلخ از جمله تراژدی دو فصل قبل که پایه های مربیگری منصوریان را سست و متزلزل کرد. حالا شفر و شاگردانش باید شب سختی در آن بگذرانند.

جالب این که رقیب استقلال در تمجید از تایید حرفه ای سازی باشگاه العین از سوی سران کنفدراسیون فوتبال آسیا در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان از طریق سلطان راشد ستاره سابق خود و یکی از سفرای دعوت شده از سوی afc به مراسم نماد زیبایی از این باشگاه را به دبیرکل و بازرس اصلی کمیته حرفه ای سازی کنفدراسیون آسیا اعطا کرد که این اتفاق سرو صدای زیادی در محافل خبری امارات و منطقه داشت.

سلطان راشد یکی از اسطوره های العین و امارات که سال 2002 قهرمان لیگ قهرمانان شد این نماد زیبا و گران قیمت العینی ها را به سران afc اهدا کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی یک ماه قبل در سفر به امارات برای بررسی روند آماده سازی میزبانی از جام ملت ها بازرسی نهایی از باشگاه العین و ورزشگاه هزابن زاید را انجام داد که جام ملت های آسیا در این ورزشگاه مدرن و زیبا در نشستی مطبوعاتی به نمایش گذاشته شد. ورزشگاه 42 هزار نفری هزابن زاید در جام ملت های آسیا یکی از چهار ورزشگاه محل برگزاری بازی ها خواهد بود که بعد از این رقابت ها استقلال و وینفرد شفر هم باید مثل دو فصل گذشته رویارویی های حساسی با بنفش ها در هزابن زاید داشته باشند.

در فاصله 45 روز تا آغاز جام ملت های آسیا نمایش جام زیبای قهرمانی در سالن vip هزا بن زاید بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های قاره و منطقه داشت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
    5 0
    پارسال به کمک داور و زمین و زمان از دست استقلال فرار کردیاااااا....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس