شهادت - لاله

مرحوم حاج عزیز آشینه گر از رزمندگان مخلصی بود که در هشت سال دفاع مقدس مردم عزیز ایران به همراه دیگر رزمندگان اسلام در جبهه های مختلف حضوری فعال داشت.

به گزارش مشرق، مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد در گرامیداشت رزمنده پیشکسوت جبهه های دفاع مقدس، مرحوم حاج عزیز آشینه گر، متنی را منتشر کرد.

مِّنَ ٱلْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌۭ صَدَقُوا۟ مَا عَٰهَدُوا۟ ٱللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُۥ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

بیشتر بخوانیم:

روایت «فرائیل» از نبرد بالگرد با جنگنده

نقش بی‌بدیل امام و رهبری در آزادسازی سوسنگرد

درگذشت رزمنده پیشکسوت جبهه های دفاع مقدس، مرحوم مغفور حاج عزیز آشینه گر را تسلیت عرض می نماییم.

مرحوم حاج عزیز آشینه گر از رزمندگان مخلصی بود که در هشت سال دفاع مقدس مردم عزیز ایران به همراه دیگر رزمندگان اسلام در جبهه های مختلف حضوری فعال داشت.
حضور این رزمنده پرتلاش و رشادت های او در صحنه های پر افتخار جنگ به ویژه در عملیات مقابله با تجاوز دشمن به هویزه مظلوم و نیز عملیات های نصر، طریق القدس و آزادسازی هویزه در کسوت جهادگران بی سنگر از جمله افتخارات به یادماندنی و ماندگار آن مرحوم در صفحه زرین عشایر غیور سوسنگرد و هویزه می باشد که بخشی از آن در خاطرات شرین مرحوم آشینه گر بازگو شده است.

رشادتها و فداکاری های این دلاور جان برکف در دفاع از اسلام و کشور اسلامی زبان زد مردم و رزمندگان آن دیار می باشد. از ویژگی های برجسته ی مرحوم آشینه گر همرزمی با مرحوم حامد جرفی، بخشدار شهید هویزه ، ولایت مداری ، فداکاری برای اعتقادات و کشور خود، اخلاق نیکو ، مردم دوستی و محبوبیت بین مردم بود. بارها تا مرز شهادت پیش رفت و به درجه جانبازی نائل آمد اما تقدیر الهی بر آن بود که ادامه حیات داده و قلم نگار خاطرات آن روزهای پر حماسه باشد.

اکنون این برادر عزیز به جمع دوستان شهیدش پیوسته و ما را عزادار خود کرده است.مردم قدردان ایران اسلامی خدمات و فداکاری های حاج عزیز آشینه گر را همواره زنده و گرامی خواهد داشت.

مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد از سوی خانواده معظم شهدا ، فاتحان و مدافعان شهر عاشقان شهادت "سوسنگرد و هویزه " درگذشت این رزمنده شجاع و عضو مؤسس« هیئت پیشکسوتان و رزمندگان جهاد و شهادت دشت آزادگان و هویزه » را به مردم شریف ایران بویژه شهرستان دشت آزادگان تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ حشر روح آن مرحوم را با شهدا مسئلت می نماید.                                                                                                                                                                                     

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس