کد خبر 913514
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
مرکز و جنوب سوریه1.jpg

نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه از درگیری هایی که میان روسیه و آمریکا در سوریه رخ داده است، پرده برداشت.

به گزارش مشرق به نقل از معا، جیمز جفری نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه اعلام کرد که نیروهای آمریکا و روسیه در سوریه بارها با یکدیگر درگیر شده اند.

بیشتر بخوانید

نقشه خطرناک برای خاورمیانه در سازمان منع تسلیحات شیمیایی

وی در پاسخ به پرسشی درباره درگیری دیر الزور که گفته شده در جریان آنها شمار زیادی از عوامل روس کشته شدند، گفت: ما در رابطه با عملیات نظامی مشخصی اظهار نظر نمی کنیم؛ نیروهای آمریکایی بنا به دلایل مشروع و برای کمک به نیروهای محلی در جنگ علیه داعش، در سوریه حضور دارند؛ رویدادهای مشابهی بارها در مناطق مختلف سوریه به وقوع پیوسته؛ آنها به حق خودشان در دفاع از خود در صورت احساس خطر عمل می کنند!

جفری اعلام کرد که بارها درگیری میان نیروهای دو کشور در سوریه روی داده است و در جریان برخی از آنها نیز تیراندازی متقابل رخ داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مخاطب عام IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    0 0
    از آمریکایی ها و صهیونیستا قپی اومدن بعید نیست مثل قضیه مربوط به شب عملیات جولان که گفتن تمام زیر ساخت ایران نابود شدو:))))) یا مثلا خارج کرد اطلاعات از ایران و... یا مثلا قضیه ای که ترامپ می گفت تو خلیج فارس کسی به ما دیگه گیر نمی ده اما فیلما چیزای دیگه رو می گن اگر درگیری بوده که بوده به نظرم هر دو طرف کشته دادن البته روسیه کمی مماشات کرده مثل قضیه ترکیه و رژیم صهیونیستی اما انگار کم کم داره به خودش میاد چون روسیه اخیرا نشون داد ضربه رو با ضربه جواب می ده مثل استقرار اس300 بعد از سقوط هواپیما
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    0 0
    حضور آمریکا در تنف یعنی بازداشت خانگی اسد چرا بشار اسد امریکایی ها را با ایجاد هسته های مقاومت مردمی نابود نمی کند چرا خواب است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس