کد خبر 913409
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
image.png

گرد و غبار موجود در هوا و همچنین دوده ناشی از سوخت ها ی فسیلی و انباشت آن بر روی سطح بیرونی ساختمان موجوب از دست دادن زیبایی و درخشندگی می شود.

شستشوی نمای ساختمان و نماشویی امروزه به دلیل افزایش آلاینده های موجود در هوا  و تاثیراتی که بر سطح نما می گذارند بسیار مهم می باشد . سطح نمای ساختمان  همچون یک  لباس  برای محل سکونت و کسب و کار می باشد و اولین نشانه ای است که دیگران با مشاهده آن قضاوت می کنند .

تاثیرات  آلاینده ها بر روی نمای ساختمان

گرد و غبار موجود در هوا و همچنین دوده ناشی از سوخت ها ی فسیلی  و انباشت آن بر روی سطح بیرونی ساختمان موجوب از دست دادن زیبایی و درخشندگی می شود و درقالب لکه  و جرم  نمود پیدا می کند که می توان تاثیرات آن را به صورت خلاصه به شرح زیر بیان کرد :

  • ایجاد زنج آب
  • جرم گیری و لکه های زرد آب که ناشی از باران های اسیدی می باشد .
  • تغییر رنگ و نفوذ رنگ جرم ها به بدنه نما
  • سوختگی نماهای کامپوزیت در اثر تابش مستقیم نور افتاب و باران های اسیدی

دلایل نماشویی ساختمان 

دلایل نماشویی ساختمان را می توان در چند مبحث خلاصه نمود.که ومهمترین  آنها را می توان به شرح زیر ذکر کرد :

  • حفظ زیبایی و. درخشندگی نمای ساختمان
  • جلوگیری ازتغییر رنگ  نما در اثر نفوذ رنگ زنج آب به درون بافت نما
  • جلوگیری از سوختگی نما و جرم گیری توسط نانو نمای ساختمان
  • ترمیم نمای آسیب دیده

روش های اجرای نماشویی  و پیچ رولپلاک نما

اصولا شستشوی نمای ساختمان  و پیچ رولپلاک نما را می توان با سه روش  زیر ارائه نمود :

  1. استفاده از داربست : یکی از قدیمیترین روش ها برای پیچ رولپلاک نما  و شستشوی نمای ساختمان استفاده از داربست می باشد  این روش یکی از مطمعن ترین روش ها  هم از نظر ایمنی  و سرعت انجام کار می باشد .
  2. استفاده از طناب و راپل پر استفاده ترین روش در نماشویی و پیچ رولپلاک نما می باشد زیرا هزینه این روش نسبت به روش های دیگر کمتر می باشد و دارای ایمنی  این روش نیزدارای استاندارد بالا می باشد .
  3. استفاده از کلاینر نیز یکی دیگر از روش ها می باشد که معمولا در ساختمان های اداری و سازمانی بزرگ و برج ها مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به هزینه بسیار بالایی دارد .

تیم بست و ساب و  اوستایاب ارائه دهنده خدمات نماشویی ،کفسابی ،پیچ رولپلاک نما و سندبلاست خشک با تیم مجرب و ابزار آلات و ماشین  آلات  نوین و اتوماتیک آماده ارائه خدمات در سرتاسر ایران می باشد .

این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس