غزه

وزرای مختلف صهیونیست در تهدیداتی هماهنگ اعلام کردند این رژیم به گزینه جنگ علیه غزه و اشغال دوباره این منطقه نزدیک شده است.

به گزارش مشرق، «گیلعاد آردن» وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد این رژیم به اشغال دوباره نوار غزه نزدیک شده است.

آردان طی نشستی که روزنامه صهیونیستی «جرازولم پست» ترتیب داده بود، گفت: اسرائیل بیشتر از هر زمان دیگری به اشغال غزه و انتقال از (تاکتیک) دفاع به حمله علیه حماس نزدیک شده و این یعنی بازگشت ترور رهبران حماس.

بیشتر بخوانید:

اعتراف کارشناس صهیونیستی به پیروزی حماس

وزیر اسرائیلی رهبر حماس در غزه را تهدید کرد

وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی سپس مدعی شد: این یعنی اینکه ما باید برای به عهده گرفتن امور نوار غزه آماده باشیم تا زیرساخت‌های تروریسم –به تعبیر وی- را از بین ببریم؛ امروز بیشتر از هر زمان دیگری به این موضوع نزدیک هستیم.

آردان در پایان طرح عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از نوار غزه در سال ۲۰۰۵ را ویرانگر خواند.

 ۱۳ سال پیش در  ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۵ (۲۱ شهریور ۱۳۹۷) رژیم صهیونیستی به فرماندهی نخست‌وزیر اسبق این رژیم «آرییل شارون» به صورت کامل از نوار غزه عقب‌نشینی کرد و نظامیان و نُه هزار شهرک‌نشین  از غزه و شهرک‌های آن خارج شدند.

«یسرائیل کاتص» وزیر ارتباطات و حمل و نقل رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد: اسرائیل به جنگ علیه نوار غزه نزدیک است.

وی در نشست یاد شده گفت: ما به گزینه جنگ علیه غزه نزدیک شده‌ایم، هیچ جایگزینی برای این موضوع وجود ندارد و باید ضربه‌ای با مشت آهنین به حماس وارد کنیم تا تروریسم –به تعبیر وی- را از بین ببریم.

کاتص سپس اعلام کرد تل‌آویو باید قدرت بازدارندگی‌اش را که تقلیل یافته، بازیابد و دیگر فرصتی برای راه‌حل سیاسی در موضوع غزه و رسیدن به آتش‌بس وجود ندارد.

 «یوآو گالانت» وزیر ساخت‌وساز رژیم صهیونیستی هم در نشست بیاد شده، «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه را تهدید به ترور و نوار غزه را تهدید به جنگ کرد.

این تهدیدات وزرای رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر در جلسه هفته جاری کابینه تلویحا به جنگ دیگری علیه نوار غزه اشاره کرد و برخی کارشناسان معتقدند ممکن است وی برای سامان دادن موقت به وضعیت بد سیاسی خود، جنگ دیگری علیه نوار غزه به راه بیندازد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کمیل حنظله IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    9 0
    ان شاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس