کد خبر 912576
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
مجید جلالی

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بعضی وقت‌ها دیگر نتیجه دست شما نیست و انگار خدا پرسپولیسی‌ها را بیشتر دوست داشت.

به گزارش مشرق، مجید جلالی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به‌هرحال هر گلی که در فوتبال به ثمر می‌رسد، روی اشتباه یک بازیکن است. روی گل اول ما داور اشتباه کرد و اصلاً خطا نبود و روی گل دوم هم دروازه‌بان‌مان اشتباه کرد. من از بچه‌هایم ممنونم. آنها تلاش کردند و روی جریان بازی مسلط بودند. بعضی وقت‌ها دیگر نتیجه دست شما نیست و انگار خدا آنها را بیشتر دوست داشت.

بیشتر بخوانید:

لیگ برتر

پرسپولیس خسته پیکان را پنچر کرد/ پروفسور مچ آقا معلم را خواباند +عکس و فیلم و جدول

خیلی حیف شد، اگر می‌بردیم تا رده چهارم جدول بالا می‌آمدیم
وی ادامه داد: ما در طول یک فصل دو بار شانس داریم که در آزادی بازی کنیم. ای کاش بیشتر می‌توانستیم در اینجا بازی کنیم. فضای خوبی است برای ایمن بودن و فوتبال بازی کردن و اینکه خودمان را بیشتر نشان دهیم. خیلی حیف شد و اگر این بازی را ما می‌بردیم تا چهارم جدول بالا می‌آمدیم.

اینکه می‌گویند پرسپولیس با بضاعت کم بازی کرد برای من سؤال است!
سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره برانکو گفت: اصلاً هر چقدر از برانکو تجمید کنیم، کم است. ایشان در طول سال‌هایی که ایران بوده از نظر شخصیتی و فنی خودش را ثابت کرده است، اما اینکه شما می‌گویید با بضاعت کم بازی کردند، این برای من سؤال است. کدام یک از بازیکنان پرسپولیس که امروز مقابل ما بازی کردند در فینال آسیا نبود؟ غیر از دروازه‌بانش، پرسپولیس با همان بضاعتی که در فینال حاضر شد امروز بازی کرد. اگر بگویید که پنج روز تمرین نداشتند من می‌گویم حق با شماست، ولی اینکه بگوییم بازیکن نداشتند، درست نیست.

من هم 5 بازیکنم را نداشتم اما یک بار نگفتم که بازیکن ندارم
جلالی ادامه داد: یک موقعی هست شما مثلاً هوادار هستید که ایراد ندارد. هوادار تیمش را دوست دارد و همیشه دوست دارد نسبت به تیمش صحبت کند، ولی شما وقتی رسانه هستید، آن چیزی که منصفانه هست باید ببینیم. اینکه بگوییم بعد از باخت اُفت انگیزه داشتند درست است، ولی اینکه بگوییم بازیکن نداشتند برای من عجیب است. ما هم امروز چهار بازیکن‌مان در تیم امید داشتیم و مهدی شیری هم محروم بود، ولی من یک بار نگفتم که بازیکن ندارم، البته هیچ‌کس نگفت که پیکان هم بازیکن ندارد. در طول این سی و چند سال که من در فوتبال هستم، هر موقع با این تیم (پرسپولیس) بازی کردم و تیمم برده است یا آنها اشکال داشتند و یا داوری مشکل داشته است که باختند، وگرنه ما خوب نبودیم.

تک اشتباه داور روی نتیجه تأثیر گذاشت
به گزارش تسنیم، مجید جلالی در نشست خبری پایان بازی نیز گفت: آن چیزی که در 90 دقیقه اتفاق افتاد، باعث ناراحتی من نشد. به خاطر فوتبالی که بازی کردیم و عملکردی که بچه‌های ما داشتند، از آنها تشکر می‌کنم. به نظرم داور هم خیلی خوب بود، اما او با تک اشتباهی که داشت،  مستقیماً روی نتیجه بازی تأثیر گذاشت. داور عالی قضاوت می‌کرد، اما هنوز برای من قابل توجیه نیست که روی گل اول پرسپولیس چرا خطا گرفت؟ خطایی اتفاق نیفتاد. آنها بازی خودشان را کردند و ما توپ را گرفتیم، اما داور مراجعه کرد به صحنه‌ای که چند لحظه قبل اتفاق افتاده بود که منجر به گل شد. روی گل دوم هم دروازه‌بان خودمان اشتباه کرد. بچه‌های ما می‌گویند توپی هم که زدیم، گل شده بود، هرچند من خودم صحنه را ندیده‌ام. ما آن‌طور که بخواهیم برنده باشیم، بازی کردیم، اما انگار خدا آنها را بیشتر دوست داشت.

هر گلی که در فوتبال رقم می‌خورد، حاصل اشتباهی است از تیمی که گل می‌خورد
وی در پاسخ به این سؤال که به داوری مسابقه هم تیم پرسپولیس اعتراض داشته و هم شما اعتراض دارید، اما بدتر از آن برای تیم پیکان اشتباه وحید شیخ‌ویسی بوده است و آیا قبول دارد که تیمش به اشتباه دروازه‌بانش باخته، اظهار داشت: به‌هرحال هر گلی که در فوتبال رقم می‌خورد، حاصل اشتباهی است از تیمی که گل می‌خورد. وحید شیخ‌ویسی امسال خوب برای ما دروازه‌بانی کرده است. فقط می‌توانم بگویم خیلی حیف شد، چون اگر برنده می‌شدیم به رده چهارم جدول می‌آمدیم، اما دیگر اتفاقی است که افتاده و چیزی هم نمی‌توانم بگویم.

می‌گفتند پرسپولیس می‌خواهد با تیم نوجوانان یا جوانانش بازی کند!
سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به طرح این مسئله که «شما در مقطعی برای تعویق بازی موافقت کردید که به پرسپولیس کمک شد اما گویا به تاریخ برگزاری بازی هم اعتراض داشتید»، تصریح کرد: می‌گفتند که پرسپولیس می‌خواهد با تیم نوجوانان یا جوانانش بازی کند، اما شما بگویید به غیر از دروازه‌بان‌شان کدام یک در فینال آسیا بازی نکردند؟

جلالی پس از اینکه از سوی خبرنگاری با نام سیامک نعمتی و امید عالیشاه مواجه شد که در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را همراهی نکرده بودند، افزود: آنها هم اگر محروم یا آسیب‌دیده نبودند، بازی نمی‌کردند؟ نعمتی که  در بازی رفت بود و عالیشاه هم دچار آسیب‌دیدگی شد. ضمن اینکه این دو بازیکن که در فینال بازی نکردند، به نسبت بازیکن بهتری هم بودند.

آنهایی که در رسانه کار می‌کنند، مسئولیت اول‌شان خبرنگاری است و بعد می‌توانند هوادار باشند
وی با انتقاد از برخی رسانه‌ها در بازتاب سختی‌های که پرسپولیس برای بازی با پیکان داشت، گفت: چیزی که هست، آنهایی که در رسانه کار می‌کنند، مسئولیت اول‌شان خبرنگاری است و بعد می‌توانند هوادار باشند. برخی دوستان ابتدا هوادار هستند، اما مسئول رسانه باید منصف باشد. اگر می‌گفتند پرسپولیس تمرین ندارد، من می‌گفتم درست می‌گویند یا اگر می‌گفتند فینال آسیا را از دست داده‌اند و اُفت انگیزشی دارند، بازهم قبول می‌کردم. اینکه می‌گویند یار ندارد، برای ما سؤال بزرگ است. برای امروز چهار بازیکن ما در تیم امید بودند و بروید لیست بازی‌های ما را هم بررسی کنید و ببینید که کدام‌شان برای ما بازی می‌کردند. حتی یک نفر را هم که می‌خواستم به من ندادند و مهدی شیری هم محروم بود. پس من بیشتر یار نداشتم. اگر می‌گفتند پرسپولیس فینال را باخته و نیاز به بازسازی بیشتر دارد یا می‌گفتند تمرین نداشتند و باید تمرین می‌کردند، برای من قابل پذیرش بود، اما اینکه می‌گویند یار نداشته، برای من قابل پذیرش نیست. من برای پرسپولیس و هوادارانش و همچنین برانکو احترام زیادی قائلم. آنها خودشان را ثابت کردند و از هیچ دو گل درآوردند و این شاخصه مهمی است که یک تیم دارد و پرسپولیس شخصیت بالای تیمی دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    1 1
    پرسپولیس مظلوم .وزیر خخخخخ
  • یه استقلالی IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    3 4
    متاسفم آقای جلالی که متاسفانه تر لقب آقا معلم رو یدک میکشید یه بار دیگه بازی رو آنالیز کرده سپس قضاوت کنید در طول نود دقیقه دوتا حمله زهردار و درست حسابی نکردید در کل مسابقه بغیر از چند دقیقه آخر هافبک بازیسازت مگنو باتیستا در محوطه هیجده خودتان بازی کرد بندرت به زمین پرسپولیس آمد این از قدرت پرسپولیس بود یا از ضعف تیمت و اشتباه تاکتیکی تان خدا رحم کرد پرسپولیس با یه تیم شکست خورده و لت و پار جلوی شما بازی کرد. توصیه میکنم اظهار نظر آلکس فرگوسون در رابطه با خدا و بازی و خدای تیم رقیب رو بخونید و تصمیمی که بعداز اون گرفت.(در اولین بازی به عنوان سرمربی منچستریونایتد از خدا.خواستم که پیروز شوم، اما در آن بازی شکست سختی خوردم. ناامید نشدم و تازه فهمیدم که تیم حریف هم خدایی دارد. از آن پس فقط تلاش کردم. فاصله ی پیروزی تا شکست شانس نیست،فقط و فقط تلاش است.)
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    1 4
    اشتباه عمد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس