کد خبر 912540
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
استقلال

اعضای تیم فوتبال استقلال در مؤسسه خیریه محک حضور پیدا کردند.

به گزارش مشرق، اعضای تیم فوتبال استقلال امروز (دوشنبه) در دیداری فوتبالی از مؤسسه خیریه و بیمارستان فوق‌تخصصی سرطان کودکان محک بازدید کردند و به دیدار کودکان مبتلا به سرطان رفتند. وینفرد شفر، سرمربی تیم استقلال به همراه امیرحسین فتحی، سرپرست این باشگاه و بازیکنانی چون سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، علی کریمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی در این دیدار فوتبالی حضور داشتند.

کودکان و نوجوانان بستری در بخش‌های بیمارستان و اقامتگاه که از دیدن فوتبالیست‌ها ذوق‌زده شدند، با آنها عکس یادگاری گرفتند و از تجربه‌های تماشای فوتبال‌شان صحبت کردند. مبارزان کوچکی که طرفدار این تیم بودند از دیدن بازیکنان محبوب‌شان ابراز خوشحالی کردند و طرفداران رقیب با آنها مشغول کُری‌خوانی شدند. یکی از کودکان استقلالی، مهدی رحمتی را باتجربه‌ترین دروازه‌بان حال حاضر دانست و با خسرو حیدری درباره سانترش در بازی مقابل پیکان گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید:

نسبت فامیلی مدافع استقلال با هافبک پرسپولیس

در طی این دیدار بنیانگذار، مدیرعامل و برخی از اعضای هیئت امنا و مدیره محک به رسم قدردانی از حضور صمیمی ورزشکاران تابلوی نقاشی که توسط کودکان حامی محک نقاشی شده بود را به تیم استقلال اهدا کردند و بازیکنان این تیم نیز پیراهن امضا شده خود را به محک هدیه دادند. در پایان این برنامه وینفرد شفر درباره تجربه حضورش در محک گفت: «حمایت از کودکان مبتلا به سرطان کار خیلی سختی است و از تمام افرادی که برای این کودکان کاری انجام می‌دهند، تشکر می‌کنم». امیرحسین فتحی نیز درباره مسئولیت اجتماعی ورزشکاران گفت: «خیلی خوب است که همه ما و مردم به مؤسسات خیریه‌ای مثل محک کمک کنیم و همراهی‌مان را با این اقدام نشان دهیم».

قدردان همراهی تمام یاوران محک هستیم که در روزهای سخت درمان کودکان مبتلا به سرطان لبخند شادی و امید برای بهبودی را به فرزندان‌مان هدیه می‌کنند. باور داریم زیر این سقف فارغ از آبی و قرمز و یا هر رنگ دیگری عشق و مهربانی مهم‌ترین رکن است و امیدواریم با تداوم یاری نیکوکاران سرزمین‌مان تعداد بیشتری از کودکان‌مان گل پیروزی‌شان در مقابل سرطان را وارد دروازه این حریف سرسخت کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس