جهانگیری نمایه

نماینده مردم ایذه در مجلس از وعده جهانگیری برای پداخت حقوق کارگران نیشکر هفت تپه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش مشرق، هدایت‌الله خادمی، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اعتراضات کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه به دلیل عدم پرداخت حقوق، گفت: مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکنون در این زمینه جلساتی را برگزار کرده‌ و نامه‌هایی هم در این زمینه به مسئولان ذیربط ارسال کرده‌ است.

بیشتر بخوانید:

روایت تلخ یک واگذاری در شکرستان هفت‌تپه

واکنش رسانه‌ها به کارخانه نیشکر هفت تپه +فیلم

وی افزود: مجمع نمایندگان استان و برخی دیگر از نمایندگان برای پیگیری و حل مشکلات کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه تاکنون نامه‌ای به لاریجانی رئیس مجلس و همچنین نامه‌ای نیز به فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد ارسال کردند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس با بیان اینکه استاندار خوزستان نیز با جدیت پیگیر حل مشکلات کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه است، تصریح کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته استاندار با جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور داشته، وی وعده داده که به زودی حقوق کارگران پرداخت و مشکلات آنها حل شود.

خادمی با بیان اینکه در اداره برخی از شرکت‌ها از مدیران غیرفنی و غیربومی استفاده می‌شود، تأکید کرد: این مدیران عمدتا حس وفاداری و ادامه فعالیت این شرکت‌ها را ندارند و عمدتا توسعه این شرکت‌ها را متوقف می‌کنند که همه این سوء مدیریت‌ها در نهایت باعث بروز مشکل برای شرکت‌ها می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    13 0
    کی هست که 3 خواهر زادش که جزئ هیئت مدیره هستن ؟؟
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    0 0
    خواهرزاده های یک نفری احیانا هئیت مدیره هستن که گندشم مثل دایی جانشون در اومده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس