کد خبر 912315
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
اسرادیل

صهیونیستهای ساکن شهرک های اطراف نوارغزه شب گذشته با برگزاری تظاهراتی اعتراض خود را نسبت به عملکرد کابینه رژیم صهیونیستی نشان دادند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تظاهرات کنندگان صهیونیست در شهرک های اطراف نوارغزه شامگاه یکشنبه در اعتراض به «وخامت اوضاع امنیتی»، یکی از جاده های اصلی این منطقه را بستند.

صهیونیست های معترض به عملکرد دولت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جاده شماره ۲۳۲ را در اطراف نوارغزه بستند و ضمن به آتش کشیدن لاستیک خودروها، خواستار رسیدگی دولت به اوضاع امنیتی شدند.

بیشتر بخوانید:

تلاش ناموفق نتانیاهو برای پایان دادن به بحران کابینه

این اعتراضات دقایقی پس از آن آغاز شد که بنامین نتانیاهو طی کنفرانسی مطبوعاتی به صهیونیست ها نسبت به براندازی کابینه خود هشدار داده و اعلام کرده بود که این رژیم یکی از سخت‌ترین دوران امنیتی خود را پشت سر می گذارد.

نتانیاهو در این کنفرانس مطبوعاتی مخالفت خود را با برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی اعلام کرد و گفت: «ما در حال حاضر به سمت انتخابات زودهنگام نخواهیم رفت. ما همچنان در اوج عملیات امنیتی گسترده قرار داریم و من به آن پایبند هستم و آن را تکمیل خواهم کرد تا امنیت کامل ساکنان منطقه جنوب و تمامی مناطق دیگر فراهم گردد».

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس