رادیو

پردیس سینمایی کورش با همکاری شبکه رادیویی تهران از علاقه‌مندان دعوت به عمل آورده تا صدای کتاب باشند.

به گزارش مشرق، رادیو تهران خطاب به مخاطبانش گفته است: «شما مخاطبانی که دوست دارید صدایتان از رادیو پخش شود، شما کتاب‌خوان‌ها، شنوندگانی که به دوستانتان کتاب هدیه می‌دهید و به اطرافیان کتاب پیشنهاد می‌کنید، شما می‌توانید صدای کتاب باشید.»

پردیس سینمایی کورش با همکاری برنامه (پارک شهر) شبکه رادیویی تهران، از کتاب‌خوان‌ها و علاقه‌مندان دعوت به عمل آورده است، تا بخشی از کتاب مورد علاقه خود را بخوانند و صدایشان را از رادیو تهران بشنوند.

واحد سیار شبکه رادیویی تهران، گزارشگران و مجریان شبکه، دوشنبه (۲۸ آبان ماه) در پردیس سینمایی کورش مستقر هستند و از شهروندان و علاقه‌مندان دعوت شده تا فردا ساعت ۱۱ تا ۱۳ به پردیس کورش واحد روابط عمومی مراجعه کنند و صدای کتاب باشند.

علاقمندان به حضور می‌توانند اسم و تلفن خود را دایرکت کرده و نام خود را رزرو کنند.

برنامه «پارک شهر» کاری از گروه مدیریت و برنامه‌ریزی شبکه رادیویی تهران است که هر روز جز جمعه‌ها از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۹ و ۳۵ دقیقه روی موج اف.ام ردیف ۹۴مگاهرتز می رود.

شنوندگان می‌توانند برای آگاهی بیشتر از اتفاقات و رویدادهای روز گفت‌وگوی ویژه برنامه پارک شهر رادیو تهران را با مسوولان کشوری و لشکری حوالی ساعت ۹ در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دنبال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس