کد خبر 911907
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
حسین کلانی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از محبوب‌ترین تیم‌های آسیاست اما ظاهرا دشمن هم کم ندارد.

به گزارش مشرق، حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیس در مورد گلایه واعتراض‌های  برانکو و زمان بازی پرسپولیس و پیکان گفت: برانکو کاملا حق دارد که معترض و عصبانی باشد. پرسپولیس اکنون یکسری بازیکنان جوان را در اختیار دارد. آنهم در شرایطی که با وجود همه کمبودها و محدودیت‌ها توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا برود. پرسپولیس حق جذب بازیکن نداشت، یکسری از بازیکنانش از این تیم رفتند و برخی هم مصدوم شدند اما با همه این وضعیت توانست تا فینال آسیا پیش برود.

وی افزود: اکنون در بازی با پیکان پرسپولیس بازیکنان اصلی‌اش خسته و مصدوم هستند بنابراین برانکو حق دارد معترض شود. پرسپولیس در شرایط سخت کار بزرگی کرد و برای فوتبال این کشور افتخار آفرید اگرچه قهرمان نشد اما نائب قهرمانی پرسپولیس هم با این وضعیت شق‌القمر بود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس نامه داده بود بدون ملی‌پوشانش مقابل پیکان بازی می‌کند، گفت: به هر حال وقتی شرایط اینگونه است گاهی بحث اجبار پیش می‌آید. من فهمیدم اگرچه پرسپولیس که یکی از محبوب‌ترین تیم‌های آسیاست اما دشمن هم کم ندارد و برخی می‌خواهند به هر نوعی به پرسپولیس فشار وارد کنند. در حالی که استقلال و پرسپولیس ستون‌های اصلی کشور هستند و اگر این دو باشگاه لطمه ببینند فوتبال کشور ضربه  می‌خورد و حتی در برخی مسائل از جمله عرصه اجتماعی هم دچار مشکلاتی می‌شویم. هواداران پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا فرهنگ بالای خودشان را نشان دادند اما حیف شد که آن داور چینی در بازی رفت حق پرسپولیس را ضایع کرد.

کلانی در مورد اینکه پرسپولیس با این شرایط می‌تواند مقابل پیکان موفق شود، اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس به خوبی می‌دانند که مردم این تیم را دوست دارند و به خاطر همین مردم هم از جان مایه می‌گذارند. قطعا در بازی با پیکان بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا به موفقیت برسند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    5 2
    این حرف شما تنافض داره تیم محبوب دشمن نداره بنابراین پرسپولیس تیم منفوری هست علت هم تبعیضی هست که برای این تیم صورت میگیره ... در سال ۸۸ تیم پیروزی در سوپر جام شرکت نکرد استقلال آماده بود بازی رو لغو کردند و کاپ به استقلال ندادند امسال استقلال خواستار تعویق بازی بود کاپ رو به پرسپولیس دادند ...بازیدهای تیمها رو به تعویق نمینداختند حتی در آسیا برای تیم پیروزی به تعویق انداختند ...رای کمیته انضباطی برای تیمها مخصوصا استقلال به بدترین شکل ممکن و محرومیت اعلام میشه برای پرسپولیس اکثرا توبیخ و پشت گوش انداخته میشه و دیر اعلام میشه ب...بازیکن جعلی با کمک وزارت برای پرسپولیس گرفته میشه و بدون محرومیت و تغییر نتیجه این تیم به کار خودش ادامه میده !!اگر برای استقلال بود میفرستادنش لیگ پایین تر ...استقلال و تراکتور و ..برای اندکی بدهی محروم میشن پرسپولیس با میلیاردها بدهی با پرداخت پول مانع از محرومیتش میشن و.....
  • خدیجه IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    3 0
    همه تیمها محبوبند و همه تیمها دشمن دارند..یه جوری میگید پرسپولیس محبوب انگار بقیه تیمها(استقلال)محبوب نیستند..هر تیم محبوب دشمن داره بجز چرتپولیس بقیه تیمهای محبوب نیز دشمن دارند...
  • موسی IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    3 0
    الانه دیگه یه بچه هم میفهمه که وزارت بین این تیم و بقیه تیمها تبعیض فاحشی قائله.ولی بعضی ها از فهم همین هم عاجزند.
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
      1 0
      نه عزیزم خودشون رو به نفهمی می زنن
    • خدیجه IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
      1 0
      نه آقای محترم فهمیده هستند اما خودشونو به نفهمی میزنند
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    3 0
    رای کمیته انضباطی مربوط به بازی سایپا و لنگ برای چی اعلام نمیشه؟؟ اونموقع بهونه فینال آسیا و مسایل روحی و روانی درنظر گرفته شد. الان چی ؟؟میخوان بازی پیکان هم رد بشه روز بعد از اون صادر کنن.اینها رو میگن تبعیض و باعث منفور شدن همین چیزهاست..
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    0 3
    پایان رنگ آبی شبی سیاه و تار است * عشق به رنگ قرمز همیشه افتخار است. پرسپولیس همیشه سرورتونه، اینو بکنید تو اون کله پوکتون
    • خدیجه IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
      2 0
      من آن خدا رو ستایش میکنم که آسمان آبی رو بالای گل سرخ قرار داد.ماهی سرخ را محتاج دریای آبی.خون قرمز را در رگهای آبی و استقلال را سرور پرسپولیس قرار داد..به هر دری بزنی هر دلیلی بیاری استقلال سرورتونه..ما که دلیل براتون آوردیم تازه این بخشی از دلیلمونه که استقلال سرورتونه..اگه بخواهید بیشتر دلیل میاریم
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    3 0
    لنگی بودن یعنی مقاومت در برابر فهمیدن
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    3 0
    تبعیض یعنی اینکه دوتا از بازیکنهای تیم لنگ بعد بازی با سایپا بازیکن حریف رو مورد ضرب و شتم قرار میدن بعد کمیته انضباطی سه میلیون جریمشون میکنه اونوقت وریا به خاطر لگد به بطری آب ( نه بازیکن حریف ) یه جلسه محروم و چند میلیون جریمه میشه.اونی که باید بفهمه میفهمه اونی هم که نمیخاد بفهمه....دیگه گندشو در آوردن..آقای قاضی حسن زاده باید فاتحه عدالت رو خواند.خدا میدونه چقدر حق رو ناحق کردی شما؟؟؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس