کد خبر 911713
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
کاسیاس و دخیا

در نظر سنجی آس کاربران ایکر کاسیاس را به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی اسپانیا انتخاب کردند این در حالی است که دروازه‌بان پورتو بیش از دو سال است برای لاروخا بازی نکرده است.

به گزارش مشرق و به نقل از آس، تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از حذف از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هنوز به دوران خوب خود بازنگشته است. لاروخا در لیگ ملت‌های اروپا خیلی خوب ظاهر نشده است و در دو بازی آخرش چهره بدی از خود مقابل انگلیس و کرواسی به نمایش گذاشت. در هر دو بازی اسپانیا شکست خورد.

در میان ابهام‌های متعدد برای تیم لوییس انریکه بخش دروازه‌بانی مهم‌ترین آنهاست. داوید دخئا چند سال است که در ترکیب اصلی اسپانیا بازی می‌کند. او در ماه‌های اخیر عملکرد ضعیفی داشته و به نظر می‌رسد اعتماد به نفس لازم را ندارد.

بیشتر بخوانید:

انتقام کرواسی از اسپانیا با یک برد دراماتیک +جدول

در این رابطه آس نظرسنجی در سایت خود قرار داد و ۱۰۰ هزار و ۷۲ نفر شرکت کردند. سایت اسپانیایی از هواداران خواست میان دخئا، ایکر کاسیاس، کپا و پائو لوپس دروازه‌بان اصلی تیم ملی را انتخاب کنند. کاسیاس با کسب ۵۰ هزار و ۳۷۳ رای در صدر قرار گرفت و ۵۰.۳۴ درصد را به خود اختصاص داد.

دومین دروازه‌بانی که بیشترین رای را کسب کرد کپا بود. دروازه‌بان چلسی ۳۹.۵۴ درصد آرا را به دست آورد. او به لطف درخشش تیم لندنی و حضور در ترکیب اصلی این رتبه را به خود اختصاص داد. در جایگاه سوم لوپس دیده می‌شود. دروازه‌بان سوم لاروخا ۵ هزار و ۱۴۱ رای کسب کرد (۵.۱۴ درصد). 

در نهایت دخئا در رتبه آخر گرفت. او تنها ۴.۹۹ درصد آرا را به خود اختصاص داد و ۴ هزار و ۹۹۱ نفر به او رای دادند.

بر این اساس شرکت کنندگان در نظرسنجی آس حتی دخئا را در میان سه دروازه‌بان اول قرارندادند. آنها خواهان بازگشت کاسیاس هستند. دروازه‌بان پورتو نیز در آخرین مصاحبه‌اش گفت: از بازگشت به تیم ملی استقبال می‌کنم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس